عکس تبلیغاتی گوشی آنر وی 20

عکس تبلیغاتی گوشی آنر وی 20 از تجهیز آن به دوربین ToF سه بعدی خبر می‌دهد

تصویر تبلیغاتی از گوشی آنر وی 20 هواوی (Huawei Honor V20) منتشر شده که خبر از تجهیز آن به دوربین ToF سه بعدی می‌دهد.

روز گذشته، یک تصویر تبلیغاتی از گوشی آنر وی 20 هواوی منتشر شد که بر روی آن حرف “T” بزرگی طراحی شده بود که همین باعث به وجود آمدن شایعات تازه‌ای در مورد این گوشی شد. اعتقاد زیادی مبنی بر ارتباط این حرف T با بخش دوربین گوشی وجود دارد، زیرا درست در رأس این حرف یک لنز دوربین به چشم می‌خورد.

فناوری‌های گوشی آنر وی 20

کاربران اینترنت حدس می‌زنند که حرف T به ToF اشاره دارد و احتمالا گوشی آنر وی 20 هواوی به یک لنز دوربین ToF سه بعدی مجهز خواهد بود. ToF (دوربین مدت پرواز)، یک نوع دوربین است که فاصله سوژه را بر اساس سرعت مشخص نور برای هر نقطه از تصویر، مشخص می‌کند. فاصله‌ی هر نقطه از عکس در این دوربین، توسط یک لیزر نوری محاسبه خواهد شد.

عکس تبلیغاتی گوشی آنر وی 20

بنا بر گزارش‌های آنلاین، دوربین پشتی گوشی آنر وی 20 ، یک سنسور 48 مگاپیکسلی به نام Sony IM586 است. یک مقام رسمی در شرکت آنر می‌گوید پهنای باند پیکسل 46 درصد افزایش پیدا می‌کند، قابلیت‌های تصویربرداری مبتنی بر هوش مصنوعی 134 درصد افزایش پیدا کرده‌اند و نتیجه‌ی تصویربرداری بهتر خواهد بود. نه تنها این، بلکه آنر V20 از فناوری “Link Turbo” نیز بهره‌مند خواهد بود. فناوری لینک توربو به شکل خودکار، تراکم شبکه را تشخیص می‌دهد و کارهای ضروری را به کانال‌های شبکه 4G گوشی متصل خواهد کرد. با این کار، امکان چت، خرید و دانلود بدون هرگونه توقفی به کاربر ارائه می‌شود.

علاوه بر این‌ها، گوشی آنر وی 20 هواوی از یک نمایشگر تمام صفحه با یک حفره بر روی آن جهت میزبان از دوربین سلفی، بهره‌مند خواهد بود. دیافراگم دوربین زیر صفحه تنها 4.5 میلی‌متر است که کوچکتر از دیافراگم 6 میلی‌متر حاصل شدنی در صنعت موبایل است. این گوشی با یک پردازنده به نام کایرین 980 و باتری غول پیکری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دوربین سه بعدی ندیده بودیم ک دیدیم