بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

سایت فون آرنا٬ بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. این برنامه های اندرویدی٬ در موضوعات و با کارایی‌های مختلفی معرفی شده‌اند.

وقتی از دور می‌نگریم، اندروید، محبوب‌ترین سیستم عامل جهان است و از یک اکوسیستم بسیار بزرگ اپلیکیشن‌ها با بیش از 2 میلیون اپلیکیشن در فروشگاه گوگل پلی برخوردار است؛ اما گاهی انتخاب اپلیکیشن‌هایی که واقعا کاربردی هستند سخت می‌شود. به همین خاطر ما می‌خواهیم به شما برای پیدا کردن بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید کمک کنیم.

هرچند این لیست کاملا قاطعانه نیست، اما ما (منبع) در طول سال، صدها اپلیکیشن را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا به این‌ها رسیده‌ایم.

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 اندروید

1 – اپلیکیشن‌های ضروری

مرورگرها (جایگزین‌های کروم)

Brave | Dolphin | Firefox | Opera

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

اگر از مرورگر گوگل کروم خسته شده‌اید، ممکن است بخواهید این مرورگرها را بی‌آزمایید. Brave Browser یک مرورگر مبتنی بر کرومیوم است که صدها قابلیت جذاب (شامل محروم کردن وب‌سایت‌ها از ردیابی شما) را ارائه می‌کند. این مرورگر بسیار سبک بوده و کار با آن ساده است.

از گزینه‌های دیگر این لیست می‌توان به Dolphin، Firefox و Opera‌ اشاره کرد که ارائه کننده‌ی قابلیت‌های جذابی نظیر زبانه‌ها و جابجایی بین آن‌ها، حالت ناشناس، حالت تیره و غیره بوده و هر کدام دارای عطر و بوی مختص به خود هستند.

اپلیکیشن‌های آب و هوا

The Weather Channel | AccuWeather | Weather Underground

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

صدها اپلیکیشن آب و هوا وجود دارد و متأسفانه هیچکدام کامل نیستند. هر یک از آن‌ها در جنبه‌های خاصی از مناطق جغرافیایی یا آب و هوا خوب هستند. انتخاب اول ما The Weather Channel است، زیرا بهترین پیش‌بینی کننده‌ی بارش باران است. سپس شما می‌توانید روی AccuWeather حساب کنید که دما را به خوبی به نمایش می‌گذارد، اما دقت پیش‌بینی بارش باران آن به اپلیکیشن فوق نمی‌رسد. گزینه‌ی بعدی Weather Underground است که از رابط کاربری جذاب و مفیدی برخوردار است. پیش‌بینی دمای آن بسیار دقیق بوده و پیش‌بینی بارش باران آن در سطح معمولی قرار دارد.

Yahoo Weather | DarkSky

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

اپلیکیشن آب و هوای یاهو دارای بهترین رابط کاربری در بین تمام اپلیکیشن‌های هم دسته‌ی خودش است و پیش‌بینی‌های آن نیز معمولا دقیق از آب درمی‌آیند. البته در نظر داشته باشید که تمام این اپلیکیشن‌ها پریمیوم هستند، به جز اپلیکیشن آب و هوای خود شرکت گوگل.

اپلیکیشن‌های ایمیل

Microsoft Outlook | Blue Mail | Email by EasilyDo | Nine

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

بی‌شک جیمیل، بهترین کلاینت ایمیل اندروید برای بسیاری از کاربران است؛ اما اگر شما با رابط کاربری یا هر وجه دیگری از آن ارتباط برقرار نمی‌کنید، ما جایگزین‌های عالی برای آن پیدا کرده‌ایم. Microsoft Outlook ارائه کننده‌ی قابلیت‌های عالی با ظاهر زیبا است. Blue Mail کنترل‌های خوبی دارد: دسترسی راحت به حالت تیره و جابجایی آسان بین ایمیل‌ها و حساب‌های کاربری مختلف. EasilyDo از یک رابط کاربری ساده بدون هرگونه چیز اضافی برای چک کردن ایمیل‌های شما بهره می‌برد. Nine نیز یک راه حل 10 دلاری برای مشتریان تجاری است. این اپلیکیشن، قابلیت‌های جذابی را ارائه می‌کند و با Exchange ActiveSync نیز سازگار است و می‌توانید یک تقویم را در کنار ایمیل‌هایتان داشته باشید تا به صورت حرفه‌ای برنامه ریزی کنید.

اپلیکیشن‌های تقویم

Google Calendar | DigiCal

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

تقویم گوگل، یک تقویم بی‌نقص است که باعث شده اکثر کاربران از آن استفاده کنند. این برنامه تقویم را در حالت‌های مختلفی به نمایش می‌گذارد و می‌توانید از رنگ‌ها برای کدگذاری یا دسته‌بندی رویدادهای مختلف استفاده کنید. این برنامه رایگان است. اپلیکیشن Outlook نیز یک کلاینت ایمیل عالی است که با یک تقویم بسیار خوب همراه است تا شما هر دو اپلیکیشن را به صورت یکجا در کنار هم داشته باشید. هرچند آن فاقد قابلیت‌های هوشمندی همچون دیگر برنامه‌های تقویم است، اما از رابط کاربری بسیار صافی بهره می‌برد و با Google Drive نیز سازگار است، پس می‌توانید همه چیز را به صورت ابری انجام دهید.

در سمتی دیگر اپلیکیشن DigiCal نیز هرچند فاقد قابلیت‌های هوشمند تقویم گوگل است، اما حالت‌های مختلف نمایش و سفارشی سازی آن باعث محبوبیتش شده است. شما برای خرید نسخه‌ی پریمیوم آن باید 5 دلار پرداخت کنید.

Fabulous

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

Fabulous هرچند یک اپلیکیشن تقویم عالی نیست، اما بسیار کاربردی است. آن به شما اجازه می‌دهد تا به اهداف خود برسید و آن‌ها را در یک تقویم بگنجانید.

اپلیکیشن‌های ساعت بیدارباش

Timely | AlarmMon

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

اپلیکیشن ساعت بیدارباش Timely Alarm Clock می‌تواند با ترکیبی از زیبایی و کاربردی بودن، شما را صبح‌ها راحت‌تر از خواب بیدار کند. صدای زنگ هشدار به صورت تدریجی افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این شما می‌توانید آن را بین دیوایس‌های اندرویدی مختلف خود تنظیم کنید.

AlarmMon کمی متفاوت است. آن شما را بیدار می‌کند، اما گزینه‌ای برای خاموش کردن زنگ بیدارباش، به جز به اتمام رساندن یک بازی کوتاه ندارید. همین باعث می‌شود خواب به خوبی از سر شما بپرد.

کیبوردهای جایگزین

 GBoard | SwiftKey

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

کیبورد SwiftKey رایگان بوده و محبوب‌ترین اپلیکیشن تایپ مبتنی بر کشیدن انگشت روی صفحه نیز لقب گرفته است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد، کیبورد گوشی اندرویدی‌تان را آنطور که دوست دارید سفارشی کنید و از تایپ کردن با آن لذت ببرید. در آن سمت، GBoard نیز اپلیکیشن کیبورد پیشفرض گوگل است.

اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری

Google Keep

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

Google Keep یک اپلیکیشن یادداشت‌برداری ساده، سریع با استفاده‌ی آسان است که می‌تواند توسط همه‌ی سطوح کاربران مورد استفاده قرار گیرد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد در صفحاتی با رنگ‌های مختلف یادداشت‌های خود را بنویسید تا بتوانید به همین راحتی آن‌ها را از یکدیگر تفیک کرده و در دسته بندی‌های مختلف بگذارید. شما همچنین می‌توانید آن‌ها را سنجاق کنید تا دسترسی به آن‌ها آسان‌تر شود.

نقشه‌ها، حمل و نقل و ناوبری

نقشه‌ها: Google Maps

حمل و نقل: Citymapper | Moovit | Transit

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

گوگل مپس تنها اپلیکیشن ارائه کننده‌ی نقشه است که شما به آن نیاز دارید. آن دارای بهترین و غنی‌ترین نقشه‌ها است و ما به گوگل برای توسعه‌ی آن تبریک می‌گوییم.

اما گاهی آن در هنگام استفاده از سرویس‌های حمل و نقل عمومی ضعیف عمل می‌کند. Citymapper، Moovit و Transit می‌توانند در این راه در کنار شما باشند تا با آرامش خاطر به مقصد برسید. به طور مثال Transit زمانبندی‌های مترو و اتوبوس را ارائه می‌کند تا هیچگاه از آن‌ها جا نمانید و دیر به محل کار خود نرسید. بهتر از همه، شما می‌توانید یک یادآور چند دقیقه پیش از رسیدن اتوبوس به مقصد تنظیم کنید.

پول، سهام و امور مالی

سهام: Webull- Realtime Stocks | Yahoo Finance | MSN Money

مدیریت امور مالی شخصی: Mint

انتقال پول: TransferWise

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

بازار سهام، یک فضای پرجنب و جوش و استرس‌زا برای مشاهده و دنبال کردن است، اما کسانی که می‌خواهند همواره و همه‌جا، سهام خود را بررسی کنند می‌توانند از اپلیکیشن‌های موبایلی استفاده کنند. Webull Stocks یک اپلیکیشن مناسب برای اغلب مردم است، اما کسانی که موارد بیشتری می‌خواهند، می‌توانند از Yahoo Finance و MSN Money استفاده کنند. این دو اپلیکیشن از رابط کاربری غنی با تمام معیارهای کلیدی عملکرد برای شرکت‌ها بهره‌مند هستند.

Mint، اپلیکیشن محبوب ما برای مدیریت امور مالی شخصی است. آن می‌تواند تمامی حساب‌های کاربری مالی شما را در یک جا جمع کند تا دسترسی به آن‌ها آسوده‌تر باشد. شما می‌توانید پرداخت‌هایتان را مدیریت کنید، یک بودجه تعیین کنید و پول بیشتری ذخیره کنید.

TransferWise نیز یک اپلیکیشن محبوب انتقال پول در جهان است که از رابط کاربری صاف و ساده‌ای بهره می‌برد.

فیلترهای نور آبی

Twilight | Blue Light Filter

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

Twilight دمای رنگ نمایشگر گوشی شما را تنظیم کرده و نور آن را می‌کاهد تا فشار کمتری به چشمان شما وارد شود. اگر عادت دارید در طول شب به مطالعه بپردازید، این اپلیکیشن کاملا سودمند است. کار با این برنامه بسیار ساده است و نیازی به آموزش خاصی برای استفاده از آن نیست. اپلیکیشن Blue Light Filter، برنامه ی جدیدتری است که عملکرد یکسانی با Twilight را ارائه می‌کند، اما گزینه‌های سفارشی‌سازی آن بیشتر هستند.

2 – اپلیکیشن‌های سفارشی سازی

بهترین لانچر اندرویدی برای همه

Nova Launcher

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

لانچرهای مختلفی برای اندروید وجود دارد که هر کدام خوبی‌ها و بدی‌هایی دارند، اما نوا لانچر سال‌هاست که بهترین انتخاب از نظر ما است. نوا لانچر کاملا بهینه شده و بر روی هر دیوایسی به نرمی اجرا می‌شود. بنابراین اگر صاحب یک گوشی اقتصادی هستید نگران نباشید، این لانچر سرعت گوشی شما را نمی‌کاهد.

جایگزین‌های نوا لانچر

Microsoft Launcher | Google Now | Apex Launcher

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

سه لانچر اندرویدی برای جایگزین شدن با نوا لانچر نیز وجود دارد. Microsoft Launcher یک راه حل رایگان و تمیز با تمرکز بر ظاهر زیبا و یک دکمه‌ی بی‌دردسر است که با فشردن آن می‌توانید از والپیپرهای روزانه‌ی سایت Bing در پس زمینه‌ی گوشی خود استفاده کنید. یک پنل کناری با ده‌ها ویجت سودمند نیز در آن تعبیه شده است که شامل مخاطبان اخیر و محبوب، تنظیمات یادآورها، هشدارهای هواشناسی و غیره می‌شود.

Google Now Launcher بهترین راه برای داشتن فضای پیشفرض اندروید، با تغییراتی اندک است. لانچر گوگل در آخرین به‌روزرسانی خود آیکون‌های بزرگ را کوچک‌تر کرده است و حتی می‌توانید از گوشی خود در حالت لنداسکیپ نیز استفاده کنید.

Apex Launcher نیز مدت‌هاست که به عنوان یک جایگزین برای نوا لانچر خود را معرفی کرده است. این برنامه، از سطح سفارشی‌سازی یکسانی با نوا بهره می‌برد.

آیکون پک‌های عالی

Pixel Icon Pack | Belle UI | Delta | Plycon | Immaterialis | Simpax

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

برخلاف آیفون، شما در گوشی اندرویدی خود می‌توانید آیکون‌هایتان را تغییر دهید. البته شرط آن، استفاده از لانچرها است. اگر یک لانچر روی گوشی خود نصب کرده‌اید، این آیکون پک‌ها را می‌توانید همین حالا دانلود کنید.

اپلیکیشن‌های تصاویر پس زمینه

Wallpapers by Google | Muzei | Wallp

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

متأسفانه اغلب گوشی‌ها این روزها فاقد گزینه‌های سفارشی‌سازی کافی هستند و شما را محدود می‌کنند تا تنها بتوانید تصاویر پس زمینه محدودی که ارائه می‌کنند را انتخاب کنید. خوشبختانه در اینجا اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد که به واسطه‌ی آن‌ها می‌توانید تصاویر پس زمینه‌ی جذابی را بر روی گوشی خود تنظیم کنید. پیشنهاد ما به شما، نصب اپلیکیشن پس زمینه‌ی شرکت گوگل است.

ویجت‌های تماما سفارشی‌ساز پذیر

Zooper | Fox for Zooper | KWGT Kustom Widget | Chronus: Information Widgets

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

Zooper Widget یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ارائه‌ی ویجت‌های تماما سفارشی‌ساز پذیر است. شما می‌توانید ویجت‌ها را با هر پس زمینه و استایلی، از عکس پس زمینه‌ی آن‌ها گرفته تا فونت و س

3 – اپلیکیشن‌های عکس و ویدیو

عکس‌ها و گالری تصاویر

گالری‌ها: Google Photos | QuickPic

ویرایش و فیلترگذاری: Snapseed | VSCO | Prisma | Facetune | Hypecam

اسکن: PhotoScan | CamScanner

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

Google Photos انتقال کوچکی را در ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری عکس انجام داد. آن ارائه کننده‌ی فضای ابری بی‌نهایتی برای تصاویر حداکثر 16 مگاپیکسلی شما هستند و می‌تواند ویدیوهایی تا وضوح Full HD را نیز ذخیره کند. شما همچنین می‌توانید عکس‌ها و آلبوم‌های خود را به راحتی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید در سه پلتفرم آی او اس، اندروید و وب به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.

Snapseed چند سال پیش توسط گوگل خریداری شد. این اپلیکیشن به یک رابط کاربری خوب مجهز است که می‌توانید به واسطه‌ی آن عکس‌هایتان را به آسانی ویرایش کنید.

CamScanner یک اپلیکیشن عالی برای اسکن کردن اسناد شما و انتقال آن‌ها به گوشی است تا همیشه آن‌ها را همراه خود داشته باشید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد اسنادتان را به فایل‌های PDF‌ باکیفیتی تبدیل کند.

انجمن‌های عکس

500px | Flickr | EyeEm

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

اگر به دنبال فضایی برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها، تماشای دیگر عکس‌ها و شرکت در یک تالار گفتگوی عکس است، شما می‌توانید از اپلیکیشن‌های 500px و Flickr استفاده کنید. هر دو اپلیکیشن‌های مدرن با ظاهری زیبا هستند که به نرمی روی اندروید اجرا می‌شوند. گزینه‌ی سوم EyeEm است.

ویرایشگر‌های ویدیویی

Quik | Magisto

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

شرکت GoPro با اپلیکیشن Quik به دنیای ویرایشگرهای ویدویی آمد. این اپلیکیشن، بسار کارآمد است و می‌تواند ویدیوهای شما را به صورت خودکار به یکدیگر متصل کند و سپس آن را به راحتی به اشتراک بگذارید. Magisto نیز یک ویرایشگر ویدیویی دیگر است که می‌توانید به لطف آن موزیک و افکت‌های مختلف را به ویدیوهای خود اضافه کنید.

پخش‌کننده ویدیو

VLC | MX Player

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

VLC یک پخش کننده‌ی ویدیویی مشهور دسکتاپی برای پخش انواع فرمت‌ها است و درست مشابه همان را بر روی موبایل می‌توانیم ببینیم. پس از سال‌ها آزمایش، اپلیکیشن VLC موبایل از نسخه‌ی آزمایشی به نسخه‌ی نهایی تبدیل شد. دیگر اپلیکیشن پخش کننده‌ی محبوب ما نیز MX Player است که سال‌هاست از آن برای پخش انواع فایل‌های ویدیویی استفاده می‌کنیم. رابط کاربری این اپلیکیشن مناسب دیوایس‌های لمسی است. انگشتتان را به سمت چپ و راست بکشید تا ویدیو به جلو و عقب برود،‌ با بالا و پایین کردن انگشتتان ولوم صدا را کم و زیاد کنید و یا روشنایی صفحه را تنظیم کنید.

استریم موسیقی

Spotify

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

اسپاتیفای کمی به معرفی نیاز دارد. سرویس اشتراک 10 دلاری آن به شما اجازه می‌دهد تا به بیش از 20 میلیون موسیقی گوش دهید. شما همچنین می‌توانید به صورت رایگان نیز از این اپلیکیشن استفاده کنید، البته باید تحمل پخش تبلیغات و محدود بودن مدت پخش را نیز داشته باشید.

ویرایش یک موسیقی

Lexis Audio Editor

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

گاهی اوقات شما نیاز دارید تا تنها بخشی از یک موسیقی را از کل آن جدا کنید. ما به شما Lexis Audio Editor را معرفی می‌کنیم که می‌تواند این کار را با ارائه‌ی یک فضای کاری با قابلیت ویرایش موجی ارائه کند. شما به راحتی می‌توانید بخش جدا شده از موسیقی‌تان را استخراج کنید.

اپلیکیشن‌های پیشرفته موسیقی

اپلیکیشن مخصوص دی‌جی‌ها: djay2

لوپ‌ها: Nanoloop

اپلیکیشن‌های فوق پیشرفته: Caustic 3 | FL Studio Mobile

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

اگر یک دیجی هستید، شانس این را دارید که از گوشی‌تان نیز برای ریمیکس موزیک‌ها استفاده کنید. برای این کار ما به شما djay 2 را پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه به خوبی بر روی گوشی‌های مدرن اجرا می‌شود و گزینه‌های خوبی را نیز ارائه خواهد کرد: از کاهش سرعت و افزایش سرعت پخش موسیقی‌ها گرفته تا انواع تکنیک‌های میکس.

اگر می‌خواهید بیت سازی کنید، ما به شما Nanoloop را پیشنهاد می‌کنیم که یکی از محبوب‌ترین‌ها در پلتفرم اندروید است. این اپلیکیشن تلفیقی از ترتیب سنج، سینتی‌سایزر و سمپلر در یک پکیج کامل است. اما اگر کاربر حرفه‌ای‌تری هستید، شما می‌توانید روی اپلیکیشن‌های Caustic 3‌‌ و FL Studio Mobile‌ حساب کنید. این اپلیکیشن‌ها حتی بر روی تبلت‌ها، بهتر هم کار می‌کنند.

4 – اپلیکیشن‌های امنیتی، ابزارها و خدماتی

ارتباطات خصوصی و ایمن

Signal | Telegram

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

سیگنال یک اپلیکیشن پیام‌رسان است که به شما اجازه می‌دهد از دو طریق متنی و صوتی، با دوستان خود به گفتگوی خصوصی بپردازید. اینبرنامه رایگان است، از مکالمات گروهی و نوشته‌ها پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد فایل‌های چندرسانه‌ای را به اشتراک بگذارید. بهتر از همه،‌ این برنامه متن باز است و اجازه نمی‌دهد شرکت‌های مختلف به زندگی شخصی شما نظارت داشته باشند.

در سمتی دیگر، اپلیکیشن محبوب تلگرام وجود دارد که یک پیام‌رسان امن است و شما می‌توانید با خیال راحت از آن برای ارتباط با دوستانتان استفاده کنید. تمام ویژگی‌های سیگنال، در تلگرام نیز وجود دارد.

‌محافظت از باتری و تحلیل و بررسی

AccuBattery | Greenify

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

AccuBattery اپلیکشنی است که به شما عمر باتری تخمین زده شده‌ی دیوایس را بر روی صفحه به نمایش می‌گذارد. Greenify نیز یک اپلیکیشن مدیریت باتری آسان است که توصیه‌هایی را برای بهبوبد پیدا کردن عمر باتری گوشی‌تان به شما ارائه می‌کند.

آنتی ویروس

BitDefender | Norton | Avast

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

مکانیزم سندباکس اندروید به قدری زیرکانه است تا این پلتفرم را بسیار امن بدانیم. پس نیازی به نصب یک آنتی ویروس نیست٬ اما اگر شما برای نصب آن اصرار دارید٬ ما سه اپلیکیشن فوق را معرف می‌کنیم.

فضای ابری

Google Drive | Dropbox

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

گوگل درایو عمیقا با پلتفرم اندروید در ارتباط است و برای این دستگاه‌ها گزینه‌ی عالی خواهد بود. ما این روزها دیگر کمتر دستگاه‌های کابلی را با خودمان به اینطرف و آنطرف می‌بریم. خوشبختانه شما می‌توانید از 15 گیگابایت فضای ابری رایگانی که گوگل در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید.

دراپ باکس نیز گزینه‌ی خوب دیگری است که می‌توانید از ان بهره‌مند شوید.

مدیریت فایل

Files Go | Asus File Manager | File Explorer | Astro File Manager

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

اپلیکیشن Files Go گوگل، یک اپلیکشن مدیرین فایل است که در حال حاضر به صورت آزمایشی عرضه شده، اما عالی کار می‌کند، از قابلیت‌های خوبی بهره‌مند بوده و رابط کاربری تمیزی دارد که آن را ایده آل کاربران حرفه‌ای کرده است تا به راحتی فایل‌های حجیم را بین دو دستگاه انتقال دهند. از دیگر گزینه‌های می‌توان به Asus File Manager، File Explorer و Astro‌ اشاره کرد که این‌ها نیز از نظر قابلیت‌ها، غنی هستند.

انتقال بیسیم عکس و فایل به کامپیوتر

AirMore | AirDroid

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

این دو گزینه، اپلیکیشن‌های عالی برای انتقال فایل‌های گوشی شما به یک کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ، با سرعتی بالا هستند. انتخاب اول ما AirMore‌ است.

مدیریت رمزعبور

Last Pass | 1Password

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

Last Pass رمزعبور و اطلاعات شخصی شما را ایمن نگه می‌دارند. این برنامه، رمزهای عبور شما را در یک فضای بسیار ایمن نگه می‌دارد، هرکجا که در مرورگر و هنگام ورود به اپلیکیشن‌ها نیاز باشد آن‌ها را به صورت خودکار وارد می‌کند و رمزهای عبور بسیار ایمن جدید را برایتان می‌سازد. چنین عملکردی را می‌توان در 1Password‌نیز یافت.

کلاینت بیت تورنت

Flud

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

اگر بنا به هر دلیلی از فایل‌های تورنت استفاده می‌کنید٬ Flud بهترین کلاینت بیت تورنت برای شما است. این برنامه از طراحی ساده و کارایی خوبی برخوردار است و شما می‌توانید هرآنچه لازم دارید را در آن بیابید.

تبدیل گوشی به ریموت کنترل

Universal Remote | AnyMote

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

ما دو گزینه برای تبدیل گوشی هوشمندتان به یک ریموت کنترل هوشمند را معرفی می‌کنیم. فرقی نمی‌کند شما بخواهید از آن‌ها برای کامپیوتر/لپ تاپ خود استفاده کنید٬ یا از طریق ارتباط مادون قرمز٬ با آن تلویزیون یا سیستم تهویه هوا را کنترل کنید.

5 – سلامت٬‌ ورزش و تناسب اندام

فیت بمانید

Runkeeper | 7-minute Workout

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

این روزها از گوشی هوشمندی که داخل جیبمان میگذاریم نیز می‌توانیم برای سلامت بدن خود استفاده کنیم. از همه مهم‌تر برای تمرینات ورزشیمان. این دو٬ بهترین برنامه‌های مناسب ورزش کردن هستند.

ورزش‌های مختلف

ESPN | theScore | Bleacher Report

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

ESPN شما را در جریان آخرین اخبار تیم ورزشی محبوبتان قرار می‌دهد. این برنامه٬ گزارش لحظه به لحظه‌ی بازی‌ها و نتایج آن‌ها را نیز به شما نشان می‌دهد. اگر اخبار و تحلیل‌های بیشتری می‌خواهید٬ می‌توانید اول روی theScore و سپس Bleacher Report حساب کنید.

گام‌هایتان را می‌شمارد

Moves

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

Moves یک اپلیکیشن ردیاب حرکتی با ظاهری ساده٬ اما عملکردی خوب است. تنها کافیست آن را اجرا کرده و به پیاده روی٬ رانندگی٬ دوچرخه سواری و یا دویدن بپردازید. علاوه بر این٬ برنامه‌ی Moves می‌تواند روی نقشه٬ شعاع حرکتی شما را نیز به نمایش بگذارد.

پزشکی

Medisafe Meds and Pills Reminder

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

زمانی پیش می‌آید که حال ما خوب نیست و نیاز به توصیه‌های پزشکی دارید. Medisafe یک اپلیکیشن خوب است که می‌توانید با آن همواره مواظب احوالات خود باشید.

مخصوص زنان

Clue Period Tracker

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

Clue Period Tracker بهترین اپلیکیشنی است که شما می‌توانید با استفاده از آن٬ عادت ماهیانه‌ی خود را ردیابی کنید. این برنامه می‌تواند یک هدیه‌ی خوب برای همسرتان باشد.

6 – سبک زندگی٬ آموزش و سرگرمی

مد و پوشاک

Polyvore Style | Chicisimo

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

این دو اپلیکیشن٬ صدها ایده‌ی جذاب و خوب برای آنچه که برای پوشیدن شما بهتر است را ارائه می‌کنند.

طراحی منزل

Houzz

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

Houzz یک مرکز عالی ایده برای طراحی خانه و نونوار کردن آن با استفاده از تصاویر مختلف است.

خبرخوان

Feedly | Yahoo News Digest | Google News & Weather

بهترین اپلیکیشن های سال 2018 برای اندروید

یاهوی جدید زیر نظر ماریسا مایر٬ متفاوت ‌تر از گذشته کار می‌کند. یکی از دستاوردهای آن اپلیکیشن Yahoo News Digest است که مهم‌ترین اخبار از سراسر جهان (که توسط دبیران انسانی انتخاب می‌شوند) را برای شما به نمایش می‌گذارد. از دیگر خبرخوان‌های جذاب می‌توان به Feedly و Google News & Weather اشاره کرد.

یادگیری زبان‌های جدید

Duolingo | Memrise | ChineseSkill

Dueling انقلاب کوچکی را در دنیای آموزش زبان بر روی یک گوشی موبایل به همراه آورد. این برنامه در چهار بخش خواندن٬ نوشتن٬ گفتن و شنیدن به شما خدمت خواهد کرد. دو اپلیکیشن Memrise و ChineseSkill نیز گزینه‌های جذابی هستند.

یادگیری همه چیز

Khan Academy | PhotoMath

Khan Academy درس‌های مختلفی را به دو صورت متنی و ویدیویی در اختیار شما قرار می‌دهد که با موضوعات مختلفی ارائه می‌شوند. این برنامه برای کسانی که همیشه به دنبال یادگیری موضوعات مختلف٬ به خصوص در مباحث علمی هستند٬ بسیار عالی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چنتا هم موزیک پلیر خوب معرفی میکردین

  2. این تقویم بیشتر به من استرس میده

  3. معرفی خوبی بود خیلیا رو اطلاع نداشتم ازشون.ممنون

  4. یک سومش فقط کاربرد زیادی دارن

  5. هیچ کدوم به کار نمیاد

  6. نرم افزار عکاسی معرفی نفرمودید