جایگاه دوم هواوی

جایگاه دوم هواوی در بازارهای جهانی موبایل پس از شکست اپل

شرکت هواوی در سال جاری میلادی موفق شد جایگاه دوم در بازارهای جهانی موبایل را به دست آورد، اما این جایگاه با محدودیت‌های ایجادشده در خطر است. در این بخش قصد داریم به بررسی جایگاه دوم هواوی و اتفاقات پیش آمده بپردازیم.

شرکت هواوی فروش بالای 200 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018 میلادی را تجربه کرده است، این آمار در مقایسه با فروش 153 میلیون دستگاه سال گذشته، رشد 30 درصدی را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش Nikkei Asian Review، گوشی های هوشمند سری پی 20 کمک زیادی به نتایج کردند و همچنین باعث کنار زدن اپل و کسب جایگاه دوم بازار گوشی های موبایل جهان توسط شرکت هواوی شدند.

جایگاه دوم هواوی

حتی اگر این شرکت موفق به مدیریت و افزایش فروش در چین، اروپا و آفریقا شود، در بازارهای کلیدی همانند کانادا، استرالیا و ایالات متحده آمریکا با محدودیت مواجه است. کشورهای زیادی از استفاده کردن تجهیزات ارتباطی هواوی امتناع می‌کنند و قطعا این مسئله می‌تواند در سال 2019 میلادی، خسارت‌های زیادی به شرکت هواوی وارد کند.

مجله Nikkei Asian Review بر اساس گزارش IDC یادآور شد که هواوی در سال 2017 میلادی، چیزی در حدود 10.4 درصد از بازارهای جهانی را کنترل می‌کرد. هنوز شرکت سامسونگ رتبه اول جهان را در اختیار دارد، اما شرکت چینی هواوی توانست در سال جاری با یک جدال سخت برابر شرکت اپل، جایگاه دوم را به دست آورد و ضربه‌ای سخت به آن‌ها وارد کند. متاسفانه در مجموع به نظر می‌رسد بازار گوشی های هوشمند برای دومین سال پیاپی با سقوط همراه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. بنظر من کاملا لیاقتشو داره

  2. تازه حقش جایگاه اول

  3. اینو که یه ماه پیش میدونستیم

  4. خوبه ولی موفقیتش خیلی طول نمیکشه

  5. اکصافا دمش گرم اصلا ازش انتظار همچین موفقیتی رو نداشتم

  6. الان قیافه ترامپ دیدن داره

    با سپاس

  7. اینجور که بوش میاد هواوی واسه جایگاه سامسونگ دندون تیز کرده