پتنت‌های گوشی انعطاف پذیر ال جی

پتنت‌های گوشی انعطاف پذیر ال جی با ظاهری متفاوت از رقبا منتشر شد

پتنت‌هایی از گوشی انعطاف پذیر ال جی به انتشار رسیده‌اند که ظاهر و کارایی متفاوت آن با گوشی‌های منعطف سایر رقبا٬ نظیر سامسونگ را به نمایش می‌گذارند.

از توسعه‌ی گوشی های انعطاف پذیر و پیشرفتی که در طراحی آن‌ها حاصل شده٬ مشخص است که سال 2019 میلادی می‌توانیم شاهد عرضه چندین دیوایس خمیده در بازار باشیم. هفته‌ی گذشته٬ سازمان جهانی مالکیت معنوی پتنت‌هایی مربوط به شرکت ال جی الکترونیکس را منتشر کرد که که یک گوشی خمیده‌ی متفاوت را نشان می‌دهد. این گوشی انعطاف پذیر ال جی به یک نمایشگر لمسی منعطف تجهیز خواهد بود که به داخل و بیرون٬ رول می‌شود. این گوشی همچنین از نمایشگر ثانویه٬ یک قلم استایلوس و چند دوربین نیز بهره می‌برد.

پتنت‌های گوشی انعطاف پذیر ال جی

این پتنت شرکت ال جی٬ یک گوشی هوشمند منعطف با نمایشگری که به دو طرف خم می‌شود را نشان می‌دهد. این صفحه نمایش می‌تواند در حالی که رابط کاربری آن انطباق‌پذیر است٬ به سمت چپ و راست برود. وقتی کاربر از نمایشگر تمام صفحه استفاده می‌کند٬ سه صفحه/اپلیکیشن می‌توانند کنار یکدیگر به اجرا درآیند. نمایشگر لمسی کوچکتر نیز در سمت چپ دیوایس جای گرفته است. همچنین با فشردن زیر دیوایس نیز یک قلم استایلوس در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. قسمت راست دیوایس میزبان المان‌های کنترلی مکانیکی هستند که حتی در حالت رول شده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. و در آخر٬ سمت چپ قاب دیوایس٬ کلیدهای روشن/خاموش٬ یک اسکنر اثر انگشت و کلید ولوم صدا به چشم می‌خورد.

پتنت‌های گوشی انعطاف پذیر ال جی

دوربین سه بعدی در گوشی انعطاف پذیر ال جی

گوشی انعطاف پذیر ال جی شامل چند دوربین٬ یک پیکربندی ماتریکسی و یک دوربین استریو است که قادر به تهیه‌ی تصاویر سه بعدی است. اوایل ماه جاری میلادی٬‌ شرکت کره‌ای ال جی یک پتنت برای دوربین‌های سه بعدی گوشی‌های هوشمند را به ثبت رسانده بود. اگر ال جی این دسته از دوربین‌ها را انتخاب کند٬ آن می‌تواند در جلو و پشت گوشی قرار بگیرد و یک سنسور لیزری با آن ادغام شود. علاوه بر این٬ دیوایس رول شونده‌ی ال جی از دو حساب کاربری مجزا نیز پشتیبانی می‌کند تا شما با یکی از اعضای خانواده‌تان٬ به صورت مشترک از آن استفاده کنید.س

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. مثلا اومده نو اوری کنه

  2. جالب بنظر میاد

  3. یکم سخته کار کردن باهاش