تحویل سیتروئن سی 3

تحویل سیتروئن سی 3 به مشتریان شروع شد+ قیمت در بازار آزاد

تحویل سیتروئن سی 3 (Citroen C3) شروع شد. شرکت سایپا خودروهای مشتریانی که دارای حواله تحویل شهریورماه 97 بودند را به آن‌ها تحویل داد و قیمت این خودرو در بازار آزاد مشخص شد.

شرکت سایپا از صبح روز شنبه 8 دی‌ماه 1397 تحویل سیتروئن سی 3 (Citroen C3) را شروع کرد. سایپا خودروهای مشتریانی که دارای حواله تحویل شهریورماه 97 بودند را به آن‌ها تحویل داد. گفتنی است سایپا خودرو سیتروئن C3 را در اردیبهشت‌ماه 1397 با مبلغ پیش پرداخت 60 میلیون تومان و با موعد تحویل شهریور، مهر و آبان 97 به مشتریان خود عرضه کرد. اما با توجه به نوسان نرخ ارز، قیمت قطعی این خودرو در تاریخ 24 آذرماه از سوی سایپا اعلام شد که نسبت به قبل به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کرد. از این رو بسیاری از مشتریان به رشد غیرمنطقی قیمت این خودرو اعتراض دارند، اما شرکت سایپا اعلام کرد این افزایش قیمت منطقی بوده و مشتریان نیز باید حواله‌های خود را تسویه حساب کنند.

تحویل سیتروئن سی 3

بسیاری از مشتریان نسبت به افزایش قیمت سیتروئن سی 3 معترض هستند، اما شرکت سایپا در این خصوص می‌گوید این تغییر قیمت منطقی است؛ زیرا بسیاری از مشتریان، قیمت سیتروئن سی 3 را با پژو 2008 مقایسه می‌کنند و به اختلاف قیمت این دو خودرو اعتراض دارند، اما به این افراد باید بگوییم که خودرو سیتروئن C3 از نظر مشخصات ظاهری و فنی نسبت به پژو 2008 متفاوت و خاص‌تر است. همچنین پیش فروش پژو 2008 حدود 10 ماه پیش یعنی در تاریخ 3 تیرماه 1396 انجام شد و در آن زمان مشکلات تحریم و نوسان‌های ارزی مطرح نبود. از سویی قیمت این خودرو در زمان ارسال دعوتنامه اول به صورت قطعی اعلام شد و میزان افزایش قیمت این خودرو نیز بر اساس قانون انجام شده است.

تحویل سیتروئن سی 3 و ورود به بازار آزاد

در نهایت تحویل سیتروئن سی 3 از روز گذشته شروع شده و شرکت سایپا خودروهای مشتریانی که دارای حواله تحویل شهریورماه 97 بودند را به آن‌ها تحویل داد. در حال حاضر قیمت این خودرو از سوی فروشندگان در بازار آزاد، حدود 350 تا 360 میلیون تومان اعلام شده است که بسیار بیشتر از قیمت اعلام شده از سوی سایپا است. کارشناسان بازار خودرو ایران در این خصوص عنوان می‌کنند قیمت سیتروئن سی 3 در بازار آزاد حباب است، چون فعلا تعداد این خودرو در بازار بسیار کم بوده و با عرضه خودروهای بیشتر این قیمت منطقی‌تر خواهد شد. کارشناسان با توجه به شرایط تحریم صنعت خودرو و مشکلات تولیدی، قیمت این خودرو را حدود 260 تا 280 میلیون تومان اعلام می‌کنند و می‌گویند خودرو سیتروئن سی 3 بیشتر از این مبلغ ارزش خرید ندارد.

تحویل سیتروئن سی 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینا ک گفتن امکانش نیست