پژو 207 آی آپشنال

پژو 207 آی آپشنال با امکانات جدید و سقف شیشه‌ای به بازار عرضه می‌شود

ایران خودرو تولید آزمایشی پژو 207 آی آپشنال را شروع کرده است. محصول جدید ایران خودرو به امکانات جدیدی چون سقف شیشه‌ای مجهز شده و خریداران می‌توانند با آپشن‌های متفاوتی این خودرو را سفارش دهند. در ادامه با امکانات جدید 207i آشنا می‌شویم.

گروه خودروسازی ایران خودرو برای جذب مشتریان بیشتر سعی دارد پژو 207i هاچ بک و صندوق دار را با امکانات جدیدی به بازار عرضه کند. بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده، شرکت ایران خودرو نمونه‌های آزمایشی پژو 207 آی آپشنال با سقف شیشه‌ای (Glass Roof) را در کارخانه خود تولید کرده است. انتظار می‌رود این آپشن جدید روی مدل اتوماتیک این خودرو در حال تست باشد.

پژو 207 آی آپشنال

امکانات پژو 207 آی آپشنال

بر اساس اطلاعاتی که از سوی فعالان خطوط تولید ایران خودرو منتشر شد، سقف شیشه‌ای پژو 207 آی و پژو 207 آی صندوق دار از خودرو پژو 208 الگوبرداری شده است. همچنین طراحان برای نصب کردن سقف شیشه‌ای روی خودرو پژو 207 آی، فریم سقف، اتصالات آن با ستون، ضرایب تقویتی و شیشه جلوی آن را تغییر داده‌اند. از سویی این سقف شیشه‌ای قابل باز شدن نخواهد بود و سرنشینان می‌توانند فقط برای دیدن آسمان کاور سقف را کنار بزنند. این شیشه از یک لایه UV ساخته شده است تا نور خورشید از آن به داخل خودرو نفوذ نکند و برای سرنشینان آزاردهنده نباشد.

سقف شیشه‌ای خودرو پژو 207 آی در نمونه‌های آزمایشی به صورت دستی و برقی باز و بسته می‌شود. هرچند تا تجاری‌سازی و تغییرات نهایی این محصول باید منتظر بمانیم. در حال حاضر شرکت ایران خودرو فقط سقف شیشه‌ای را برای پژو 207 آی آپشنال در نظر گرفته است و انتظار می‌رود این خودرو در آینده‌ای نزدیک از امکاناتی چون فرمان کمکی برقی، دوخت چرمی غربیلک فرمان و آینه‌های تاشو برقی برخوردار شود. برخی از منابع خبری عنوان می‌کنند ایران خودرو قصد دارد پژو 207 آی آپشنال را در نمایشگاه خودروی تهران 1397 معرفی کند.

پژو 207 آی آپشنال