عکس نوکیا 9 پیور ویو

عکس نوکیا 9 پیور ویو بسیاری از ویژگی‌های این پرچمدار را فاش می‌کند

ایوان بلس با انتشار عکس نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 PureView)، بسیاری از مشخصه‌های اصلی پرچمدار جدید فنلاندی‌ها را لو داد. نوکیا ۹ قرار است با دوربین پشتی پنج گانه و چندین قابلیت مهم دیگر عرضه شود.

کنگره جهانی موبایل 2018 و زمانی که همگان در انتظار معرفی گوشی نوکیا 9 بودند، اچ ام دی گلوبال از نوکیا 8 سیروکو به عنوان جدیدترین پرچمدار اندرویدی خود پرده برداشت. حال در آخرین روز از سال 2018 میلادی، عکس نوکیا 9 پیور ویو در فضای مجازی منتشر و بسیاری از ویژگی‌های آن فاش شده است تا بعد از مدت‌ها انتظار، کاربران خود را برای معرفی این اسمارت فون آماده کنند.

پیش‌تر منابع مختلف از احتمال به‌کارگیری دوربین پنج گانه در بخش پشتی نوکیا 9 خبر داده بودند و حتی چند تصویر از آن منتشر شد که البته کیفیت بالایی نداشتند. اما رندری که امروز توسط ایوان بلس منتشر شده است، به وضوح این ویژگی را تایید می‌کند. ما از دقت دوربین این گوشی و نوع حسگرهای آن مطمئن نیستیم، ولی این احتمال وجود دارد که نوکیا سنسوری 40 مگاپیکسلی را در قلب این ماژول قرار دهد.

در بخش جلویی، خبری از ناچ یا دوربین سلفی درون صفحه‌ای نیست و حاشیه‌ها در دو بخش بالایی و پایین کمی ضخیم هستند. موردی که احتمالا متوجه آن شده باشید، تعبیه اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است. از آنجایی که Nokia 9 PureView می‌تواند نخستین موبایل نوکیا با این فناوری باشد، ممکن است سازندگان از سنسور اولتراسونیک کوالکام به جای حسگرهای نوری استفاده کنند. نوکیا 9 پیور ویو احتمالا در کنگره جهانی موبایل 2019 معرفی خواهد شد.

عکس نوکیا 9 پیور ویو

عکس نوکیا 9 پیور ویو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. یه زمانی نوکیا برای خودش کسی بود دست کم نگیریمش

  2. نوکیام شد گوشی اخه😂😂 فاتحش خیلی وقته خونده شداپه

  3. اوهووو دوربینارو ببینن

  4. بدون حاشیه نیست

  5. صدای پای سلطان کم کم داره شنیده میشه