بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

10 مورد از بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون های جدید

اگر تازه یک گوشی آیفون خریده‌اید٬ ما در این مقاله 10 مورد از بهترین اپلیکیشن ها را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند بسیار کاربردی و سودمند باشند.

سال 2019 فرا رسید و اگر اگر این مقاله را می‌خوانید٬ احتمالا یک آیفون جدید خریده‌اید. به هر ترتیب فرقی نمی‌کند آیفون شما مدل XS Max یا 7 است٬ شما باید اپلیکیشن‌های خوبی را بر روی گوشی خود نصب کنید. هرچند احتمالا شما تا به حال اپلیکیشن‌هایی نظیر اینستاگرام یا یوتیوب را نصب کرده‌اید٬ اما اپلیکیشن‌هایی وجود دارد که شاید با ان‌ها آشنا نباشید.

وب‌سایت The Verge فهرستی از مورد استفاده‌ترین اپلیکیشن‌ها را برای پلتفرم آی او اس به انتشار رسانده است٬ این فهرست٬ متشکل از 10 مورد از بهترین اپلیکیشن ها است.

Microsoft Outlook

بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

اپلیکیشن پیشفرض ایمیل (که Mail نام دارد)٬ فاجعه است؛ به خصوص اگر شما صاحب یک اکانت جیمیل باشید. از آن رد شوید و به جای آن٬ از اپلیکیشن Microsoft Outlook استفاده کنید که اراپه کننده‌ی یک رابط کاربری سریع و صاف با پشتیبانی شگفت انگیز از هرنوع حساب کاربری ایمیلی است که اپل آن‌ها را نادیده می‌گیرد.

Google Photos

بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

اگر فضای ابری اپل را خریداری کنید٬ هیچ چیز بدی در مورد آن وجود ندارد. اگر شما می‌خواهید یک راه سریع٬ آسان و البته تماما رایگان را برای ذخیره کردن تمامی عکس‌هایتان در اختیار داشته باشید٬ اپلیکیشن Google Photos را امتحان کنید. هرچند تا زمانی که پولی پرداخت نکنید٬ نمی‌توانید عکس‌هایتان را با آخرین وضوحشان ذخیره کنید؛ اما اگر بین کیفیت عکس کمی پایین‌تر یا ذخیره نکردن تصاویر یکی را می‌خواهید انتخاب کنید٬ Google Photos بهترین گزینه است. علاوه بر این٬ گوگل قابلیت‌های تگ‌گذاری و مرتب‌سازی مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند خیلی زود٬‌ به طور مثال به عکس‌های یک تولد خاص دست پیدا کنند.

Google Maps

بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

از گم شدن لذت می‌برید؟ اگر نه٬ گوگل مپس را نصب کنید. مطمئناً این به معنای بد بودن اپل مپس نیست٬ اما ما اگر بخواهیم یک پادشاه برای اپلیکیشن‌های ناوبری را معرفی کنیم٬ آن چیزی جز Google Maps نخواهد بود.

Dark Sky

بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

گوشی شما هنوز نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند٬ اما Dark Sky شاید گام بعدی باشد. این گوشی می‌تواند وضعیت آب و هوایی چند دقیقه‌ی آینده را پیش‌بینی کند. این بدان معناست که شما می‌توانید با استفاده از آن بفهمید که آیا برای بیرون رفتن از منزل باید یک چتر با خود به بیرون ببرید یا خیر.

1Password / LastPass

بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

امنیت رمزعبور بسیار مهم است٬ به خصوص در زمانه‌ای هستیم که تایید شدن نقض داده‌ها دیگر عجیب نیست. از دارایی‌های آنلاین خود با یک مدیریت رمزعبور خوب محافظت کنید. این اپلیکیشن٬ به شما کمک می‌کند تا از رمزهای عبور قدرتمندتری استفاده کنید و مطمئن باشید که در تمام سایت‌ها از رمز عبور یکسانی استفاده نکرده‌اید.

علاوه بر این٬ اپل در آی او اس 12 امکان عملکرد بسیار نزدیک اپلیکیشن‌های مدیریت رمزعبور با سیستم عامل را ممکن ساخته است.

iA Writer

بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

اگر از آن دسته انسان‌ها هستید که زیاد مینویسید٬ استفاده از iA Writer٬ ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. این برنامه٬ یک اپلیکیشن ساده و سریع است که راه آسان نوشتن را در اختیار شما قرار می‌دهد. خبر خوب این که اگر نیاز به فضای بیشتری برای نوشتن دارید٬ می‌توانید آن را با کامپیوترهای ویندوزی و مک خود نیز همگام‌سازی کنید.

Venmo

بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

گاهی اوقات دوستان شما انتظار دارند٬‌ چیزی که به شما داده‌اند را پس بگیرند. سیستم پرداخت Venmo کار را آسان‌تر می‌کند و به شما کمک می‌کند تا هیچ بدهی از خاطرتان نرود.

Pocket

بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

محتوای عالی زیادی بر روی اینترنت وجود دارد که زمان کافی برای خواندن تمام آن‌ها وجود ندارد. Pocket اینجاست تا به شما کمک کند تمامی آن‌ها را ذخیره کنید تا در زمانی دیگر بازگردید و آن‌ها را مطالعه کنید.

Fantastical

بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

تقویم پیشفرض اپل خوب است٬ اما Fantastical با حالت نمایش اسکرول که ترکیبی از قرارها و یادآورها از تمامی حساب‌های کاربری شما است٬ از آن هم بهتر است. البته این اپلیکیشن مختص کاربران حرفه‌ای است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. گاهی اوقات دوستان شما انتظار دارند٬‌ چیزی که به شما داده‌اند را پس بگیرند.
    چه انتظار نامعقولی

  2. جووووون برا اپل چقد این عالیه اخه

  3. ما گور نداریم ک کفن داشته باشیم ….آیفون اخه؟

  4. این همونیه ک باطریش ترکید؟

  5. چرا اول واسه ایفون میگیرید بعد اندروید ؟