نرخ مکالمه بین المللی

نرخ مکالمه بین المللی آزاد می‌شود

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت انحصار دولت بر تلفن برداشته خواهد شد و به زودی نرخ مکالمه بین المللی نیز آزاد می‌شود. در ادامه این موضوع را بررسی می‌کنیم.

صادق عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت عنوان کرد این شرکت، یک شرکت دولتی محسوب می‌شود و یکی از کارکردهای آن، اتصال اپراتورهای مختلف به یکدیگر است که با عملکرد خود هزینه‌های زیرساختی اپراتورها را به مقدار زیادی کاهش داده است. از سویی تعرفه خدمات این شرکت نیز در مراحل مختلفی کاهش پیدا کرده است، اما میزان درآمد و هزینه‌های آن باید با هم تطابق داشته باشد. همچنین این شرکت بر اساس خرده‌فروشی فعالیت نمی‌کند و فروش خدمات به صورت خرد به مشتریان، جزو برنامه‌های این شرکت قرار ندارد.

وی در ادامه افزود ظرفیت شبکه IP حدودا 3 برابر شده است. در حال حاضر نقاطی که در آن شبکه IP قرار دارد از 90 به 105 رشد کرده و 250 نقطه نیز به شبکه انتقال و 350 شهر و روستا هم به فناوری فیبر شبکه زیرساخت مجهز شده‌اند. به گفته عباسی شاهکوه، در 5 سال اخیر شبکه ارتباطی کشور توسعه یافته و روند رشد آن نیز پایدار بوده است و به همین دلیل کاربران در تمامی نقاط کشور به شبکه ارتباطی دسترسی دارند.

آزادسازی نرخ مکالمه بین المللی

نرخ مکالمات بین المللی

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه اضافه کرد این شرکت از انحصار سرویس مکالمه بین الملل خارج شده است. از این رو فعالیت‌های بسیار مناسبی برای آزادسازی ترافیک بین الملل انجام شده و این طرح پس از تصویب کمیسیون تنظیم مقررات به زودی اجرا می‌شود. بر اساس سیاست‌های جدید، نرخ مکالمه بین المللی به صورت آزاد قیمت‌گذاری می‌شود و با حذف انحصار دولت از تلفن، خدمات مکالمه تلفنی بین الملل یا دو صفر به شرکت‌های خصوصی واگذار خواهد شد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. یعنی قشنگ هممون تو خواب غفلت ب سر میبریما

  2. خوبه دیگ بهتر از این نمیشد

  3. یعنی اوضاع قراره خیلی بدتر شه؟