بهترین برنامه های رایگان آیفون

معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون در سال 2018

لیست بهترین برنامه های رایگان آیفون در سال 2018 و در زمینه‌های مختلف مشخص شده است. در این مقاله قصد داریم لیست بهترین برنامه های آیفون را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم.

اگر شما گوشی آیفون جدید خریده‌اید یا قصد دارید دستگاه خود را تازه نگه دارید، این لیست می‌تواند بهترین برنامه های رایگان آیفون در سال 2018 میلادی را به شما معرفی کند. در این مقاله سعی شده است تا از معرفی برنامه‌های سرشناس همانند فیسبوک، توییتر و واتس اپ خودداری شود، زیرا این موارد به طور کامل شناخته‌شده هستند.

ما قصد داریم برنامه‌هایی را معرفی کنیم که می‌تواند داشتن آیفون را برای شما لذت‌بخش کند، برنامه‌هایی که ممکن است برای شما آشنا نباشند.

بهترین برنامه های رایگان آیفون در سال 2018 میلادی

1: ایمیل (Outlook و Spark)

برنامه Outlook برای آیفون از برنامه‌هایی همانند Stock Mail قابلیت بیشتری دارد؛ این برنامه به شما امکان حرکت میان ایمیل‌ها و ویژگی‌های تقویم داخلی، حذف سریع، آرشیو کردن و حتی ارسال فایل های حجیم را خواهد داد.

بهترین برنامه های رایگان آیفون

برنامه اسپارک (Spark) یکی دیگر از برنامه‌های معتبر ایمیل بوده که با تقسیم هوشمندانه پیام های الکترونیکی از هرزنامه‌ها جلوگیری خواهد کرد.

بهترین برنامه های رایگان آیفون

2: مرورگر (Chrome و Aloha)

مرورگر کروم با ویژگی‌هایی همانند سرعت بالا و قابل اطمینان بودن، می‌تواند گزینه خوبی برای جایگزینی مرورگر سافاری (Safari) آیفون باشد.

بهترین برنامه های رایگان آیفون

Aloha یک برنامه جدید در دنیای مرورگرها بوده که متمرکز بر حریم خصوصی است؛ این برنامه از سرویس وی پی ان (VPN) داخلی بهره می‌برد.

بهترین برنامه های رایگان آیفون

3: تقویم

برنامه‌های Fantastical 2 و Google Calender و همچنین Calendars By Readdle را می‌توان در لیست بهترین برنامه های رایگان آیفون در سال 2018 قرار داد.

4: برنامه‌های آب و هوا

اگر شما علاقه‌مند به دانستن وضعیت آب و هوا از طریق اینترنت و گوشی آیفون خود هستید، برنامه‌هایی همانند Dark Sky و AccuWeather و همچنین Weather Underground گزینه‌های مناسبی هستند و می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به Apple Weather App از خود نشان دهند.

5: برنامه تمرینات ورزشی

با توجه به این که گوشی‌های هوشمند همواره در کنار ما قرار دارند، داشتن یک برنامه ورزشی همانند 7Minute Workout می‌تواند باعث انجام فعالیت‌های بدنی جهت حفظ سلامتی در محیط‌های مختلف، همانند محل کار شود.

بهترین برنامه های رایگان آیفون

6: نقشه

برنامه رسمی نقشه اپل (Apple Maps) پیشرفت زیادی داشته است؛ اما هنوز کارهای زیادی باید انجام شود تا بتواند نقشه‌های دقیق‌تری ارائه دهد. هم اکنون بهترین برنامه‌های رایگان آیفون در زمینه نقشه را می‌توان Google Maps و Waze و همچنین Citymapper معرفی کرد.

7: دستیار صوتی

در حالی که دستیار صوتی گوگل رشد زیادی کرده است، اما دستیار صوتی اپل (Siri) نتوانسته موفقیت زیادی به دست آورد. ما توصیه می‌کنیم تا از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant For iPhone) استفاده کنید تا از ترجمه‌های عالی و درک بالای جملات بهره‌مند شوید.

بهترین برنامه های رایگان آیفون

8: برنامه‌های یادداشت 

در گذشته برنامه Evernote یکی از بهترین‌ها برای یادداشت‌برداری به حساب می‌آمد، اما هم اکنون با برنامه‌هایی همانند Google Keep و Journey جایی برای آن باقی نمانده است. این دو برنامه را می‌توان بهترین‌های سال 2018 میلادی آیفون معرفی کرد.

9: برنامه‌های دوربین

اگر شما قصد جایگزینی برنامه ساده دوربین اپل (Apple Camera App) را دارید، گزینه‌هایی همانند Halide و FilMic Pro مناسب هستند. برنامه Halide امکان کنترل کامل دستی روی دوربین را فراهم خواهد کرد و برنامه FilMic Pro هم قفل کردن فوکوس، تمرکز دستی و کنترل ویدیو با انتخاب نرخ بیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

10: ویرایشگرهای برتر تصاویر

ویرایشگر تصاویر را می‌توان از برنامه‌های کاربردی و مورد علاقه دارندگان گوشی های هوشمند دانست. Snapseed و Google Photos از بهترین برنامه های رایگان در زمینه ویرایش تصاویر برای آیفون در سال 2018 هستند؛ هر کدام از این دو برنامه قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

11: برنامه مرتبط با سفر

Skyscanner و Hopper و همچنین Kayak نام سه برنامه محبوب آیفون در زمینه سفر بوده و با آن‌ها می‌توان اطلاعات زیادی همانند قیمت پروازها، ارزان‌ترین پرواز و حتی اجاره اتومبیل را مورد بررسی قرار داد.

12: برنامه محبوب ورزشی 

برنامه‌های The Score و ESPN به عنوان بهترین برنامه های رایگان آیفون در سال 2018 انتخاب شده‌اند و اطلاعات زیادی در رابطه با مسابقات ورزشی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

13: برنامه‌های آموزشی

دو برنامه رایگان و محبوب سال 2018 میلادی برای آیفون در زمینه آموزش را می‌توان Khan Academy و Duolingo معرفی کرد؛ با آن‌ها اطلاعات زیادی در رابطه با موضوعات مختلف به دست خواهید آورد.

14: برنامه سهام و امور مالی

کسانی که قصد دارند سهام و امور مالی خود را در گوشی‌های آیفون مدیریت کنند، بد نیست با بهترین برنامه‌های امور مالی آیفون با نام‌های Yahoo Finance و Mint Personal Finance آشنا شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه