هواوی وای ۹ ۲۰۱۹

هواوی وای ۹ ۲۰۱۹ در راه ورود به بازارهای بیشتری است

به زودی گوشی هواوی وای ۹ ۲۰۱۹ (Huawei Y9 2019) وارد بازار هند خواهد شد. پیش‌تر کمپانی چینی از قصد خود برای عرضه این محصول در کشورهای حوزه مدیترانه شرقی خبر داده بود و حالا بازارهای بیشتری را هدف گرفته است.

خبر ورود هواوی وای ۹ ۲۰۱۹ به کشور هند، چند هفته پس از معرفی رسمی آن در چین رسانه‌ای شده بود. این گوشی هوشمند منحصرا از طریق آمازون هند به دست مشتریان ساکن در این کشور خواهد رسید. البته هنوز تاریخ و قیمتی برای آن اعلام نشده؛ اما که بعید است با مبلغی بیش از 15 هزار روپیه (215 دلار) به فروش برسد.

هواوی وای ۹ ۲۰۱۹

احتمال قیمت‌گذاری 215 دلاری روی گوشی هواوی وای ۹ ۲۰۱۹ در کشور هند

این محصول که در برخی بازارها با نام هواوی انجوی 9 پلاس (Huawei Enjoy 9 Plus) هم شناخته می‌شود؛ دارای طراحی ناچ استایل، بدنه‌ای تمام فلزی و رنگ‌بندی مشکی، آبی و بنفش شفقی است. سایز 6.5 اینچی و رزولوشن فول اچ دی پلاس نمایشگر دستگاه، آن را انتخابی مناسب برای نمایش محتوای تصویری جلوه می‌دهد.

در زیر کالبد هواوی Y9 مدل 2019، تراشه کایرین 710 قرار دارد که با همراهی 6/4 گیگابایت رم و 128/64 گیگابایت حافظه داخلی، فرآیند پردازش اطلاعات را مدیریت می‌کند. این گوشی در مجموع چهار دوربین دارد؛ شامل یک ماژول دوگانه با چیدمان عمودی و سنسورهای 2+13 مگاپیکسلی در قاب پشتی، و یک مجموعه 2+16 مگاپیکسلی در جلو با قابلیت پشتیبانی از هوش مصنوعی.

یکی از ویژگی‌های جالب توجه هواوی وای 9 2019، سازگاری آن با تکنولوژی AI Power 7.0 است که باعث صرفه‌جویی در مصرف شارژ باتری می‌شود. همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی، از تکنولوژی Fingerprint 4.0 بهره می‌برد که امکان باز کردن قفل را در عرض تنها 3.0 ثانیه برای کاربران ممکن می‌سازد.

در مورد ویژگی‌های نرم افزاری دستگاه نیز، باید به رابط کاربری EMUI 8.1 مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو اشاره کنیم. ضمن اینکه وظیفه تامین انرژی این مجموعه، برعهده یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کسب و کارشو بلده چجوری گسترش بده