realme - 4 million user

کمپانی ریل می به مرز فروش ۴ میلیون گوشی هوشمند رسید

گزارش‌ها حاکی از آن است که کمپانی ریل می (Realme)، به مرز ۴ میلیون فروش گوشی هوشمند دست یافته است.

برند ریل می با عرضه‌ی گوشی موبایل ریل می ۱ (Realme 1) در می 2018، وارد بازار گوشی‌های هوشمند شد. اکنون کمپانی ریل می به مرز ۴ میلیون کاربر گوشی هوشمند رسیده است.

ریل می، برند جانبی شرکت اوپو بود. این برند جانبی با هدف جلب بودجه از دولت هند برای گسترش گوشی‌های هوشمند، راه‌اندازی شد. در نهایت، برند جانبی شرکت اوپو در سال 2018 از این شرکت جدا شد. سپس این برند چینی، به‌عنوان یک کمپانی مجزا، ۴ دستگاه دیگر را به بازار عرضه کرد.

گوشی موبایل ریل می ۱ شروع کار برند جدید Realme در دنیای گوشی‌های هوشمند بود. کمپانی ریل می به‌سرعت رشد کرد و موفق شد در طی ۷ ماه، به مرز ۴ میلیون فروش گوشی هوشمند دست پیدا کند. قیمت پایین محصولات ریل می، یکی از عوامل مهم موفقیت این کمپانی است.

کمپانی ریل می - گوشی Realme

ریل می به هر بازاری که وارد می‌شود، به موفقیت دست پیدا می‌کند. درست دو ماه قبل، در روز مجردها (Singles’ Day)، ریل می توانست بازار فروش سامسونگ و شیائومی در چین را پشت سر بگذارد. سپس این رکورد را در اندونزی در گروه فروش آنلاین لازادا (Lazada) تکرار کرد. گروه لازادا دارای بخش‌هایی در کشورهای بزرگ آسیا و اقیانوسیه است.

ریل می: آماده‌ایم که جشن بگیریم!

کمپانی ریل می در پستی که برای تبریک سال میلادی ۲۰۱۹ منتشر کرد، بیان کرد که آماده‌ایم تا جشن بگیریم. امیدواریم که این بیانیه، به محصول بعدی ریل می، که احتمالا گوشی موبایل ریل می A1 است، اشاره داشته باشد. این محصول تلفیقی از دو دستگاه ریل می U1 با دوربین سلفی مرکزی و ریل می C1 مجهز به لنز دوگانه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. 4 میلیون ک هیچی نیست

  2. اسمشم نشنیدم حتی

  3. یعنی هر چی نگاه میکنی جنس چینیه
    کپی برابر اصل تمام کمپانیهای مطرح دنیا