Huawei - logo

اشتباه جالب کمپانی هواوی؛ ارسال پیام تبریک سال جدید در توییتر با استفاده از گوشی آیفون

هواوی طی یک اشتباه عجیب، پیام تبریک سال میلادی ۲۰۱۹ برای طرفداران و کارمندانش را با استفاده از یک گوشی موبایل آیفون در توییتر ارسال کرد!

با ورود به سال میلادی ۲۰۱۹، بسیاری از کمپانی‌ها پیام تبریک سال جدید را بر روی پلتفرم‌های اجتماعی مختلف ارسال می‌کنند. با این حال، هواوی، کمپانی بزرگ چینی، اشتباه مهمی را در این زمینه مرتکب شد و پیام تبریک سال جدید را با استفاده از یک گوشی موبایل آیفون بر روی توییتر ارسال کرد!

huawei - twitter

در ساعت ۲۳:۳۱ تاریخ ۳۱ دسامبر، هواوی پیام تبریک سال جدید را بر روی توییتر برای مشتریان بی‌شمار و کارمندان خود ارسال کرد. همان‌طور که در پایین توییت به‌طور واضح مشاهده می‌کنید، نوشته‌ی «Via Twitter for iPhone» ثبت شده است. در واقع کسی که فعالیت‌های حساب رسمی توییتر هواوی را انجام می‌دهد، از یک گوشی آیفون برای ارسال پیام تبریک استفاده کرده است!

پس از ارسال این توییت در حساب رسمی توییتر هواوی، توییت سریعا حذف شد؛ اما یکی از کاربران توییتر به ‌نام Marques Brownlee از این اشتباه جدی هواوی اسکرین‌شات تهیه کرده است.

کمپانی‌های سامسونگ و اپل نیز بارها اشتباهات مشابهی را مرتکب شده‌اند

بسیاری از شهروندان اینترنتی معتقد هستند که استفاده‌ی هواوی از محصولات رقبای این کمپانی در رسانه‌های اجتماعی، به‌طور مشهود اتفاق خوبی نیست؛ اما کمپانی‌های سامسونگ و اپل نیز بارها اشتباهات مشابهی را مرتکب شده‌اند. برای مثال، به‌تازگی کمپانی اپل نیز برای ارسال توییت در حساب رسمی توییتر خود، از یک دستگاه اندرویدی استفاده کرده بود.