طراحی هواوی پی 30 پرو

طراحی هواوی پی 30 پرو در یک عکس مفهومی نمایش داده شد

دو گوشی P30 و P30 Pro، اولین پرچمداران هواوی برای سال 2019 هستند که به زودی معرفی می‌شوند. در همین حال، طراحی هواوی پی 30 پرو به عنوان نسخه پیشرفته‌تر در چند عکس مفهومی نمایش داده شده است.

با ورود به سال 2019، شایعات مربوط به گوشی های سری P30 هواوی نیز با سرعت بیشتری در حال انتشار هستند. طی چند هفته اخیر، منابع مختلف با انتشار رندرهای متعدد از این تلفن های هوشمند تلاش کردند اطلاعات تازه‌ای را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند. در جدیدترین اقدام نیز کانال یوتیوب “Waqar Khan”، تصویری مفهومی از هواوی P30 پرو را منتشر کرده است که همانند گذشته، در آن می‌توان نمایشگر کشیده و حاشیه‌های بسیار باریک را مشاهده کرد.

بخش بالایی، میزبان ناچ قطره آب است و لبه‌های نمایشگر نیز به صورت منحنی طراحی شده‌اند؛ در این صورت می‌توان گفت نسبت صفحه به بدنه بیشتر از قبل خواهد بود. علاوه بر این، پی 20 پرو همانند میت 20 پرو به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه مجهز می‌شود تا ما باز هم با یک گوشی پریمیوم دیگر از سوی چینی‌ها روبه‌رو باشیم.

با عبور از طراحی هواوی پی 30 پرو در بخش جلویی به دوربین چهارگانه بر روی قاب پشتی می‌رسیم؛ اینجا چهار سنسور دوربین با آرایشی عمودی پشت سر یکدیگر قرار گرفته‌اند و فلاش ال ای دی دوگانه نیز به بخش کناری آنها منتقل شده است. این در حالی‌ست که در رندرهای قبلی، فلاش LED روی ماژول دوربین جای گرفته بود.

طراحی هواوی پی 30 پرو

مطابق با گزارش‌های قبلی، از فقط سه دوربین در این سیستم می‌توان برای عکاسی استفاده کرد. در حقیقت، دوربین چهارم از نوع ToF بوده برای اسکن سه‌بعدی و مدل‌سازی در خدمت کاربران خواهد بود. سازندگان همچنین از لنز تله فوتو با پشتیبانی از زوم اپتیکال 10 مرحله‌ای بهره برده‌اند. با این اوصاف، برای عکاسی از سوژه‌هایی که فاصله زیادی با شما دارند، مشکلی در عکاسی وجود نخواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌توان به سنسور 38 مگاپیکسلی IMX607 شرکت سونی که گفته می‌شود توانایی بسیار بالایی در عکاسی در محیط‌های کم‌نور دارد، تراشه 7 نانومتری کایرین 980، اندروید 9.0 پای و رابط کاربری EMUI 9.0 اشاره کرد.

انتظار می‌رود از مارس سال جاری، پرچمدار آینده چینی‌ها در رنگ‌های متنوع و با افکت‌های سه‌بعدی از ماه مارس به فروش رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه