گوشی هواوی میت 20 پرو

احتمال عرضه گوشی هواوی میت 20 پرو با رنگ‌های آبی و قرمز

به نظر می‌رسد علاقه‌مندان به محصولات هواوی باید خود را برای عرضه گوشی هواوی میت 20 پرو در رنگ‌های جدید آبی و قرمز آماده کنند. این اطلاعات از طریق فروشگاه‌های اینترنتی چینی به بیرون درز کرده است.

بعد از معرفی گوشی های خانواده میت 20 در لندن، هواوی عرضه این تلفن هوشمند را در رنگ‌های مشکی (Bright Black)، آبی (Sapphire Blue)، صورتی (Cherry Pink)، سبز (Emerald Green) و “Twilight” در بازار چین آغاز کرد. هفته گذشته، مدیران از عرضه مجموعا 200 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018 میلادی خبر دادند که از این میزان، سهم پرچمداران سری میت 20، 5 میلیون گوشی بود. حال در نخستین روزهای سال 2019 میلادی، تصاویر و اطلاعاتی تازه از طریق فروشگاه‌های اینترنتی چینی منتشر شده است که از احتمال عرضه گوشی هواوی میت 20 پرو در رنگ‌های آبی (Comet Blue) و قرمز (Fragrant Red) خبر می‌دهند.

هواوی هنوز خبر عرضه پرچمدار خود در این رنگ‌های جدید را تایید نکرده است؛ با این حال، عکس مدل قرمز Mate 20 Pro پیش از معرفی رسمی در اختیار ما قرار گرفته است:

گوشی هواوی میت 20 پرو

مشخصات فنی گوشی هواوی میت 20 پرو

همانند سایر گوشی ها، بعید است سازندگان تغییری در مشخصه‌های فنی این تلفن هوشمند اعمال کنند. در این صورت، افرادی که قصد خرید میت 20 پرو در رنگ‌های مذکور را دارند، باید خود را برای نمایشگر 6.39 اینچی آمولد با وضوح +QHD، چیپست کایرین 980، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 40 + 20 + 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی آماده کنند. برای تامین نیروی مورد نیاز دستگاه نیز از یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. برای ولنتاین از این کارا میکنه