اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 8

زمان انتشار اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 8 مشخص شد

تاریخ دقیق انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 8 مشخص شد. به نظر می‌رسد این تلفن هوشمند زودتر از گلکسی اس 8، نسخه جدید اندروید را دریافت می‌کند.

چند روز پیش، تصویری از اپلیکیشن Samsung Members در فضای مجازی منتشر شد که برنامه زمانی کره‌ای‌ها برای ارائه به‌روزرسانی Android Pie را مشخص می‌کرد. این عکس فقط ماه میلادی را نشان می‌داد و مدیران هیچ اشاره‌ای به تاریخ دقیق به‌روزرسانی نداشتند؛ ولی حالا Samsung Members بار دیگر با تاریخ دقیق انتشار آپدیت‌ها، به‌روز شده است.

زمان انتشار اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 8

بر این اساس، از تاریخ 19 فوریه (30 بهمن) می‌توانیم در انتظار انتشار نسخه جدید اندروید برای گلکسی نوت 8 باشیم. گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز از تاریخ 19 مارس (28 اسفند)، اندروید پای را دریافت خواهند کرد.

اینکه گلکسی نوت 8 کمی زودتر از پرچمداران خانواده Galaxy S، یک آپدیت مهم را دریافت می‌کند، کمی عجیب است. با این حال باید توجه داشت که نقشه راه پیش رو مختص یک بازار مشخص بوده و ممکن است با برنامه جهانی تفاوت داشته باشد. به عنوان نمونه، در کشور ترکیه، هر سه گوشی گلکسی نوت 8، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس قرار است آخرین نسخه اندروید را در ماه فوریه دریافت کنند.

اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 8

در همین حال، به‌روزرسانی اندروید پای برای گلکسی نوت 9 فعلا در فاز آزمایشی است؛ اما کاربران در ماه جاری میلادی می‌توانند منتظر دریافت آپدیت باشند. پیش‌تر دو گوشی گلکسی S9 و +S9 به اندروید پای به‌روز شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من امروز با حجم 1.9 گیگ برای نوت 8 دانلود کردم .فقط با آکوناش حال نکردم .مثلا دوربین و گالری قرمز شده!!!

    • سلام. امروز واسه منم آپدیت اومد ابتدا دانلودش کردم و بعد که ریستارت شد خودش شروع به نصب کرد. نصبش که تموم شد بازم ریستارت شد الان چند ساعته رو صفحه سیاه لوگو سامسونگ مونده. واسه شما هم همینطور بود؟ اگه نبود باید چیکارش کنم؟

  2. من امروز صبح آپدیت کردم آیکوناش خیلی بی ریخته .آیکون گالری قرمز دوربین قرمز.