پیشگویی های نوستراداموس

خوفناک‌ترین پیشگویی های نوستراداموس برای سال 2019

پیشگویی های نوستراداموس برای سال 2019 نیز به خوفناکی سایر نوشته‌های اوست. وقوع زمین لرزه‌ای بزرگ و آغاز جنگ جهانی سوم در این سال، از جمله پیش‌بینی‌های منتسب به این نویسنده فرانسوی هستند.

میشل دو نستردام (Michel de Nostredame) که همگان آن را با نام نوستراداموس می‌شناسند، از دیدگاه افراد بسیاری، یکی از بزرگترین پیشگوهای تاریخ است. کتاب پیشگویی های نوستراداموس (Les Propheties) که در سال 1555 به چاپ رسید، شهرت زیادی را برای او رقم زد. این کتاب مشتمل بر 353 رباعی است که به باور اغلب مخاطبان، پیشگویی رویدادهای آینده هستند.

به رغم اینکه برخی از محققان آکادمیک معتقدند هرگونه ارتباط بین رباعیات نوستراداموس و اتفاقات تاریخی دنیا، ناشی از تفسیر نادرست نوشته‌های اوست؛ اما همچنان میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا و حتی برخی از نهادهای خبری و مطبوعاتی، اعتبار پیشگویی رویدادهای مهم دنیا را به او نسبت می‌دهند. در ادامه به چند مورد از متقاعدکننده‌ترین پیشگویی های نوستراداموس که عموم مردم  آن‌ها را تعبیر شده می‌دانند اشاره خواهیم کرد.

مهم‌ترین پیشگویی‌های به‌وقوع پیوسته نوستراداموس

بمب اتمی

پیشگویی های نوستراداموس

نزدیک دروازه‌ها و درون حصار دو شهر، تازیانه‌هایی پدیدار خواهد شد که مانند آن دیده نشده؛ قحطی طاعون‌گونه خواهد بود و مردمی رنجور از فولاد که در طلب تسکین از خداوند متعال و جاودان، می‌گریند.

با وجود اینکه برخی ادعا می‌کنند چنین توصیفاتی را می‌توان به خشونت عریان بسیاری از جنگ‌ها ربط داد؛ اما باید گفت که این جملات، توصیف دقیقی از بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی در جریان جنگ جهانی دوم هستند.

مرگ هنری دوم

پیشگویی های نوستراداموس

شیر جوان‌‌ بر شیر مسن‌تر غلبه خواهد کرد، در میدان مبارزه و تنها در یک نبرد؛ او چشمانش را از میان قفس طلایی سوراخ خواهد کرد، دو زخم یکی شده و سپس می‌میرد؛ مرگی بی‌رحمانه.

در سال 1559 پادشاه فرانسه «هنری دوم» که عبارت شیر مسن‌تر را می‌توان به او نسبت داد؛ تصمیم گرفت برای نیزه بازی سواره، مقابل یکی از افسران نظامی خود به نام «کام دو مونت‌گومری» در میدان نبرد حاضر شود. هر دو نفر، زرهی منقش به تصویر شیر بر تن داشتند و در دور آخر مبارزه، نیزه مونت‌گومری در اثر ضربه متلاشی و در مقابل صورت پادشاه، به چندین تکه تقسیم شد. در حالی دو براده برجای مانده از این نیزه‌ی شکسته، باعث جراحت هنری شد که یکی از آن‌ها، چشم او را سوراخ و به درون سرش نفوذ کرد. هنری دوم پس از بستری شدن و تحمل 10 روز رنج، از دنیا رفت.

هیتلر

پیشگویی های نوستراداموس

از ژرفای اروپای غربی، کودکی متولد خواهد شد از مردم فقیر؛ او که با زبانش ارتشی بزرگ را اغوا خواهد کرد. آوازه‌ی او به سوی سرزمین‌های شرقی گسترش خواهد یافت. جانورانی درنده‌خو با عطش از رودها گذر خواهند کرد. بخش اعظم میدان جنگ علیه هیستر خواهد شد. در یک قفس آهنی، بزرگترین آن‌ها اسلحه می‌کشد؛ همان هنگامی که فرزند آلمان چیزی برای دیدن ندارد.

هیتلر بیستم آوریل سال 1889 در غرب اروپا و از والدینی بسیار فقیر متولد شد. مهارت بی‌نظیر او در سخن‌وری، مردم کشورش را به جنبشی پس از جنگ جهانی اول واداشت. برخی وجود عبارت «هیستر» در پیشگویی نوستراداموس را، یک غلط املایی می‌دانند و عبور جانوران درنده از رودها را به تسخیر فرانسه توسط ارتش آلمان نسبت می‌دهند. همچنین از قوای متفقین که هیتلر را شکست داد نیز، به عنوان همان نیرویی یاد می‌شود که بر اساس پیشگویی نوستراداموس، در مقابل هیستر ایستاد.

پیشگویی های نوستراداموس برای سال 2019

اما حالا که در ابتدای سال جدید میلادی قرار داریم، بد نیست بدانیم این نویسنده فرانسوی درباره امسال چه پیشگویی های خوفناکی داشته است. برخی می‌گویند نوستراداموس سال 2019 را زمان آغاز جنگ جهانی سوم معرفی کرده و برخی دیگر، این پیش‌بینی را به سال 2018 نسبت می‌دهند.

به هر حال سال 2018 که گذشت و جنگ جهانی درنگرفت؛ اما نسبت به درگیری‌های فرانسه و احتمال گسترش آن به سایر مناطق اروپا و جهان، نگرانی‌هایی وجود دارد. آن‌هایی که معتقدند طبق پیش‌بینی نوستراداموس جنگ جهانی سوم در سال جاری رخ خواهد داد، جرقه آن را اتفاقات اخیر فرانسه نظیر حمله تروریستی استراسبورگ و جنبش اعتراضی جلیقه زردها می‌دانند.

برخی منابع نوشته‌ای با این مضمون را به نوستراداموس نسبت داده‌اند:

جنگ بزرگ از فرانسه آغاز می‌شود و تمام اروپا مورد حمله قرار خواهد گرفت، جنگی طولانی و وحشتناک برای همگان؛ سرانجام صلح برقرار خواهد شد، اما تنها گوارای وجود عده‌ای اندک خواهد بود. جنگی بین دو قدرت بزرگ آغاز می‌شود که 27 سال به طول خواهد انجامید.

ظاهرا نوستراداموس وقوع بلایای طبیعی در غرب را نیز پیش‌بینی کرده است. یکی از این موارد به فاجعه‌ای اشاره دارد که بخش غربی امریکا را نابود خواهد کرد.

زمین لرزه‌ای بزرگ در مناطق غربی ایالات متحده به وقوع خواهد پیوست. قدرت آن در سرزمین‌های سراسر دنیا احساس خواهد شد.

ناگفته نماند که در بازتاب دادن پیشگویی های نوستراداموس ، بعضا از کشورهایی نام برده می‌شود که در آن زمان به شکل امروزی وجود نداشتند (مانند آلمان و ایالات متحده)؛ اما در نزد افکار عمومی این‌گونه پذیرفته شده که توصیفات او، به موقعیت فعلی همین کشورها اشاره دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

30 دیدگاه

  1. بله همتون یه جورایی درست میگین ، همتون .

  2. زندگی کنید حالشو ببرید والا

  3. سلام دوستان این که میگین سال ۲۰۱۲ پیش‌ بینی شده بود دنیا تموم شه مربوط به مایاها میشه و ایشون پیش بینی‌نکرده بودن.

  4. اقا یک سوال مگه این مرتیکه نگفته بود سال ۲۰۱۲ سال پایان دنیاست پس چجوری برای سال ۲۰۱۹ و یا ۲۰۱۸ و قبل تر پیشگویی کرده…تازه این چجور پیشگوییه که هرسال میگه جنگ جهانی قرار بشه و هیچی هم نمیشه….اما برای دنیایی که دم نظر اون قرار بود ۲۰۱۲ کملا از بین بره چجوری برای یک دنیای نابود شده پیشگویی جنگ جهانی سوم رو میکنه ..قیر این میتونه باشه که نستراداموس یک ادم فیکه و کلا وجود خارجی نداره و این صهیونیستا خودشون همچین شخصی رو بهش یک هویت جعلی دادن..قضاوت با شما ..یا علی…

    • این‌ نگفته بود سال ۲۰۱۲ دنیا تمام میشه بلکه مایاها گفته بودن
      تحقیق کن‌.

    • بله درسته … اما منظورش این بود از سال ۲۰۱۲ نابودی شروع میشه .. ما همین الانم تو جنگ جهانی هستیم جنگ تکنولوژی .. جنگ نرم

    • باهات هم نظرم داشتم به وجود داشتن این مرتیکه ایمان می اوردم که دمت گرم خوب جلومو گرفتی
      به این میگن جنگ نرم یعنی تخریب افکار وباور های اسلامی
      که از این روش دارن یه ادم جعلی میسازن ولی حادثه هارو خودشون میسازن وبرنامه ریزی میکنن مرسی ازت

  5. چه جالبه دروغ نوسترآداموس 500سال پیش گفته غرب آمریکا زلزله مهیبی میاد خب کریستف کلمب مگه 300سال پیش آمریکا رو کشف نکرده پس کسانی هستن که یا بجایش حرف درست میکنن یا…خدا میدونه

  6. احسان پورابراهیم

    همش دروغه بابا اینم یکی مثل من و شماست الکی حرفاشو بزرگ نکنید قیامت دست خداست

  7. هیچکس از آینده خبر ندارد و این دروغی بسیار بزرگ است آینده معلوم نیست و همه میدونن آینده دست کیه

  8. همون کائناته.انرژی که بعد از خوندن سراغتون میاد.پس رد کنید و مثبت اندیش باشید به تموم اتفاقاته زندگیتون.بهترینا واستون بوجود بیاد.در ضمن جز خدا کسی از آینده با خبر نیس.

  9. به نظر من که این یارو یه چیزایی میدونه ولی نه اون چیزی که ما فکر می کنیم مثل پیشگویی این چیزا یه حرف رو انداخته زمین بقیش رو بشریت خودشون اگه این اتفاقات هم نمی افتاد جذب می کنند .

  10. بعضی ها فک میکنن مثلا نوستراداموستو کتابش خط به خط نوشته به زبا ساده که در سال فلان مثلا بمب اتم سهری در ژاپن زده میشه
    نه عزیزم این کتاب به شعر هست و یک عده خیال پرداز از منظر خودشون معنی و مفهومش رو ربط میده به وقایع

  11. شاهین نوستراداموس

    حضرت نوستراداموس هر چی میگه درسته حرفم نباشه بی خاصیتا

  12. این یه شیطان پرست فراماسونر بوده

  13. بدبخت شدیم این هرچی گفته تا حالا درست بوده

  14. این اسکول مگه پیشبینی نکرد سال 2012 زمین نابود میشه حالا چی چرتو پرت گفته

  15. اخه این استوراخداموس گفته بود ۲۰۱۲ پایان دنیاس چجوری بعد از ۲۰۱۲ رو پیشبینی کرده