مشخصات هواوی آنر 8A

تصاویر و مشخصات هواوی آنر 8A لو رفت؛ معرفی تا چند روز آینده

تصاویر و مشخصات هواوی آنر 8A پیش از رونمایی رسمی در اختیار ما قرار گرفت. گوشی جدید Honor 8A قرار است در تاریخ 8 ژانویه با آخرین نسخه اندروید و امکانات بالا، رونمایی شود.

آنر 8 ای جدیدترین موبایل کمپانی هواوی است که بیست و سوم آذر، تصاویر آن از طریق آژانس چینی تنا لو رفته بود. پیش‌تر ما با هیچ‌کدام از مشخصه‌های سخت افزاری این تلفن هوشمند آشنا نبویدم؛ ولی حالا “Droud Shout” با انتشار رندرهای رسمی و مشخصات هواوی آنر 8A ، جای هیچ ابهامی را در مورد این گوشی باقی نگذاشته است.

آنر 8A بر خلاف آنر 7A، فاقد دوربین دوگانه است؛ اما در بخش جلویی می‌توان ناچ قطره آب را پیدا کرد. با توجه به عکس‌های منتشرشده، به نظر می‌رسد قاب پشتی حالتی شیشه‌ای دارد. در این صورت، احتمالا پلاستیک جایگزین فلز خواهد شد.

مشخصات هواوی آنر 8A

گوشی رده پایین هواوی قرار است با نمایشگری 6.09 اینچی از نوع IPS LCD ساخته شود و وضوح آن برابر 720×1560 خواهد بود. منبع افشاکننده این اطلاعات، ادعا می‌کند Honor 8A به اندروید 9.0 پای و رابط کاربری EMUI 9.0 مجهز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را در دو نسخه 32 یا 64 گیگابایتی، با 3 گیگابایت رم خریداری کنند. چیپست Helio P35 مدیاتک و باتری 3050 میلی‌آمپر ساعتی هم قدرت‌بخش دستگاه خواهند بود.

برای ثبت تصاویر، از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 استفاده شده است و سلفی‌بازان می‌توانند از دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز f/2.0 برای ثبت لحظه‌های مختلف استفاده کنند. در آنر 8A، بر خلاف نسل قبلی، خبری از دوربین ثانوی 2 مگاپیکسلی در بخش پشتی نیست. با این حال، کاربران هم‌چنان قادر به ضبط ویدیوهای 1080p خواهند بود. دستگاه پیش رو از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند و برای افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت نیز می‌توان از خشاب اختصاصی مخصوص کارت حافظه میکرو اس دی استفاده کرد.

مشخصات هواوی آنر 8A

انتظار می‌رود موبایل جدید آنر در تاریخ 8 ژانویه (18 دی) در نمایشگاه CES 2019 معرفی شود.