فيسبوک و معرفي سیستم اشتراک ویدیو در قالب اینستاگرام

فیسبوک امشب از سرویس اشتراک ویدیوی خود در قالب اپلیکیشن اینستاگرام پرده برداری کرد.دنیای آنلاین و شبکه های اجتماعی به سمت اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه در حرکت هستند. حالا فیسبوک کاری را که توییتر با Vine انجام داد، با ارائه قابلیت اشتراک ویدیو در Instagram انجام داده تا این دو شبکه اجتماعی پر طرفدار شانه به شانه پیش روند.

مارک زاکربرگ که سریع از کره جنوبی به امریکا برگشته بود، معرفی این قابلیت جدید را بر عهده کوین سیستروم (موسس اینستاگرام) گذاشت و او از امکان به اشتراک گذاشتن کلیپ های 15 ثانیه ای به وسیله ایسنتاگرام پرده برداشت ( کلیپ های Vine تنها 6 ثانیه اند).

{photo}92/03/31/Facebook{/photo}

13 فیلتر اختصاصی نیز برای سرویس ویدیوی اینستاگرام ساخته شده که به کاربران امکان زیباسازی ویدیو ها را می دهد. همچنین امکان مشخص کردن محل ضبط ویدیو نیز در این سرویس جدید امکان پذیر است.ویدیوهای اینستاگرام در اندروید، آی او اس و پروفایل وب کاربران قابل دسترسی خواهند بود.

کوین سیستروم علاوه بر معرفی سرویس ویدیو بر روی اینستاگرام، قابلیت دیگری را هم معرفی کرد. حتما برای شما هم پیش آمده که ویدیوهایی که با دوربین های مختلف ضبط می کنید کیفیت خوبی ندارند. برای همین فیسبوک با همکاری برخی متخصصان سینمایی، قابلیت  Cinema stabilization را به اینستاگرام آورده.

با Cinema stabilization کیفیت کلیپ های 15 ثانیه ای که برای اینستاگرام ضبط کرده اید به طور چشمگیری بهبود می یابد و دیگر اثری از لرزش ها نیست. البته به حرف ما اعتماد نکنید. همینک می توانید اپلیکیشن را از اپ استور اپل دانلود کنید و خیلی زود در گوگل پلی هم قرار خواهد گرفت.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*