باتری گلکسی S10 لایت سامسونگ

ظرفیت باتری گلکسی S10 لایت سامسونگ مشخص شد

تاکنون برخلاف بسیاری از مشخصات دیگر، ظرفیت باتری گلکسی S10 لایت همچنان ناشناخته باقی مانده بود؛ اما با صدور یک تاییدیه جدید برای دستگاه در کره جنوبی، این راز نیز برملا شده است.

بر این اساس باتری گلکسی S10 لایت سامسونگ، ظرفیت 3100 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که 100mAh بیشتر از ظرفیت باتری گلکسی S9 است. هرچند که این افزایش چندان هم چشمگیر نیست، اما به هر حال باید آن را یک گام رو به جلو برشمرد.

ظرفیت باتری گلکسی S10 لایت ، 3100mAh خواهد بود

از طرفی به دلیل حاشیه‌های باریک شده و کاهش 0.05 اینچی سایز نمایشگر، انتظار می‌رود اس 10 لایت ابعاد کوچکتری هم در قیاس با پرچمداران فعلی کمپانی داشته باشد.

هنوز تاییدیه گوشی های گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس در کره جنوبی صادر نشده است؛ اما پیش‌تر برخی منابع مطلع، باتری مدل پلاس را با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی توصیف کرده بودند. با این اوصاف، وجود باتری 3500 میلی آمپر ساعتی در نسخه معمولی S10، دور از ذهن نیست.

باتری گلکسی S10 لایت سامسونگ

پیش‌بینی می‌شود هر سه دستگاه در ابتدای اسفند ماه معرفی و اندکی بعد روانه بازار شوند؛ ضمن اینکه خبرهایی درباره دو مدل 5G نیز به گوشی می‌رسد که ظاهرا در ادامه سال 2019 از راه خواهند رسید. البته کمپانی کره‌ای هنوز اطلاعاتی را در این رابطه بروز نداده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. 4000 میلی امپر برای پرچم دارش اونم امسال کم نیست؟