دوربین گوشی گلکسی فولد سامسونگ

جزئیاتی از دوربین گوشی گلکسی فولد سامسونگ به بیرون درز کرد

در یک گزارش جدید ادعا شده که دوربین گوشی گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold)٬ یا همان گوشی منعطف سامسونگ با دوربین گلکسی اس 10 مشابه خواهد بود. اما این دوربین از چه سنسوری استفاده می‌کند؟

گوشی منعطف سامسونگ که این روزها با نام «گلکسی فولد» آن را صدا می‌زنیم٬ از سنسورهای شرکت سونی استفاده خواهد کرد. اوایل هفته گزارشی منتشر شد که در آن آمده است٬ این گوشی به دوربین سه گانه پشتی تجهیز خواهد شد که سنسور این دوربین‌ها در برخی بازارها ساخت ایزوسل (ISOCELL) بوده و در دیگر بازارها از سنسورهای سونی آی ام ایکس (Sony IMX) استفاده خواهد کرد. با مروری در کدهای یک دانگل 5G ساخت سامسونگ٬ دریافته‌ایم که این غول کره‌ای قصد دارد از سنسور Sony IMX374 در سیستم دوربین گوشی گلکسی فولد خود استفاده کند.

سنسور شرکت سونی در دوربین گوشی گلکسی فولد

قطعه کدهای مربوط به درایور دوربین در فریمور دستگاه ذکر شده٬ نشان می‌دهند که سامسونگ می‌خواهد در خاص‌ترین گوشی سال 2019 بازار از سنسور دوربین Sony IMX374 استفاده کند. از آنجایی که این سنسور دوربین هنوز معرفی نشده است٬ هنوز مشخصات فنی مربوط به آن در دست نیست. سامسونگ همچنین یک سنسور جدید ISOCELL را نیز برای عرضه در سال 2019 معرفی خواهد کرد٬ اما بعید به نظر می‌رسد تا نزدیک شدن به زمان رونمایی از گلکسی اس ٬10 جزئیاتی از آن به بیرون درز کند.

Sony IMX373 ابتدا در گلکسی اس 10

به نظر می‌رسد این سنسور جدید در ابتدا بر روی گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ مورد استفاده قرار گیرد. در حالی که شایعات خبر از حضور چهار دوربین در قاب پشتی این گوشی می‌دهند٬ اما اطلاعات زیادی از قابلیت‌های جدید سیستم دوربین اس 10 در دست نیست. در اینجا از یک حالت “Bright Night” به معنای «شب روشن» صحبت می‌شود که چیزی شبیه به حالت Night Sight در گوشی گوگل پیکسل 3 است٬ با این تفاوت که سامسونگ از ترفندهای نرم افزاری مخصوص خود برای به ارمغان آوردن آن استفاده خواهد کرد. همین قضیه برای حالت “Artistic Live Focus” نیز وجود دارد.

این‌ها تمام چیزهایی هستند که در صورت حضور سنسور ٬Sony IMX373 در دوربین گلکسی فولد نیز استفاده خواهند شد. سامسونگ هنوز زمان عرضه این گوشی را اعلام نکرده است٬ اما به نظر می‌رسد توسعه‌ی فریمور جهانی آن آغاز شده و می‌توانیم تا سه ماه آینده شاهد رونمایی از آن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بهترین و خاص ترین موبایلها رو تو سال 2019 فقط و فقط سامسونگ معرفی میکنه و بس