قاب محافظ هواوی P30 لایت

انتشار تصاویری از گلس و قاب محافظ هواوی P30 لایت

به تازگی عکس‌هایی از محافظ نمایشگر سه گوشی موبایل منتشر شده که ظاهرا متعلق به سری هواوی پی ۳۰ (Huawei P30) هستند. همچنین چند تصویر از قاب محافظ هواوی P30 لایت ، طراحی بخش پشتی آن را نیز آشکار کرده است.

از عکس زیر این‌گونه برمی‌آید که هر سه عضو خانواده هواوی پی 30، دارای یک ناچ قطره‌ای روی نمایشگر خود خواهند بود. در ضمن می‌توان دید که از لحاظ سایز، مدل پرو بزرگترین است و دو مدل دیگر تقریبا هم‌اندازه به نظر می‌رسند. قاب محافظ هواوی P30 لایت نیز، وجود حسگر اثر انگشت در پنل پشتی دستگاه را تایید می‌کند و این در حالی است که گفته می‌شود دو مدل معمولی و پرو، به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای تجهیز خواهند شد.

گلس محافظ سری هواوی پی 30

علاوه بر وجه اشتراک در برخورداری از نمایشگر 6 اینچی، وضوح تصویر هواوی پی 30 و پی 30 لایت نیز مشابه یکدیگر و فول اچ دی پلاس (+FullHD) توصیف شده است؛ اما انتظار می‌رود نمایشگر 6.4 اینچی مدل پرو، دارای رزولوشن کواد اچ دی پلاس (+QHD) باشد.

همچنین در حالی که تصاویر زیر از وجود دوربین دوگانه در هواوی P30 لایت حکایت دارند، برخی منابع به وجود دوربین سه‌گانه یا حتی چهارگانه در پنل پشتی دو مدل گران‌تر اشاره کرده‌اند.

قاب محافظ هواوی P30 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*