اچ پی اومن ایکس Emperium 65

نمایشگر گیمینگ اچ پی اومن ایکس Emperium 65 شما را متحیر می‌کند

نمایشگر گیمینگ و غول‌پیکر اچ پی اومن ایکس Emperium 65 در نمایشگاه CES 2019 پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت. مانیتور مخصوص بازی جدید HP با اندازه‌ بزرگ و امکانات فراوان خود، تجربه‌ای متفاوت را از بازی کردن برای شما به ارمغان خواهد آورد.

تصور می‌کنید یک مانیتور تا چه اندازه می‌تواند بزرگ باشد؟ اگر از افرادی هستید که می‌خواهید دشمنان خود را روی یک صفحه بسیار بزرگ از میدان به در کنید، احتمالا باید نمایشگر گیمینگ جدید HP را در لیست خرید خود یادداشت کنید. Omen X Emperium 65 یک صفحه غول‌پیکر با پشتیبانی از فناوری Nvidia G-Sync HDR برای اجرای روان محتوا، نمایش رنگ‌های غنی و دامنه دینامیکی عریض است. علاوه بر این، نرخ بازخوانی صفحه به 144 هرتز می‌رسد که در نتیجه آن، محتوایی یک‌دست و روان پیش روی گیمرها خواهد بود.

اچ پی اومن ایکس Emperium 65

سازندگان از ساندباری اختصاصی در این نمایشگر بزرگ استفاده کرده‌اند که با آرایه فرکانس پایین، فناوری کاهش ارتعاش و سیستم استریو سه‌جهته همراه شده است. به گفته اچ پی، وجود این امکانات «نیاز به ساب ووفر جداگانه را از بین می‌برد.»

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب نمایشگر اچ پی اومن ایکس Emperium 65 ، وجود سنسور LED در بخش پشتی است. این سنسور زمانی فعال می‌شود که متوجه شود در پشت دستگاه به دنبال پورت‌ها هستید. این لامپ‌ها ضمن روشن کردن بخش پشتی، شکل پورت‌ها را نیز نشان می‌دهند تا در محیط‌های تاریک‌تر، مشکلی در اتصال وسایل جانبی به نمایشگر وجود نداشته باشد.

اچ پی اومن ایکس Emperium 65

نمایشگر 65 اینچی OMEN X Emperium 65 و ساندبار اختصاصی آن می‌تواند یک تلویزیون رویایی برای دارندگان کنسول‌های بازی باشد. هرچند، اگر به دنبال چنین تجربه‌ای در اتاق نشیمن خود هستید، باید 4 هزار و 999 دلار ناقابل را پرداخت کنید! عرضه این محصول خوش‌ساخت از فوریه سال جاری (اسفند) آغاز می‌شود.

گالی عکس اچ پی اومن ایکس Emperium 65

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*