هدبند هوشمند Urgonight

هدبند هوشمند Urgonight می‌تواند به تجربه خوابی بهتر کمک کند

هدبند هوشمند Urgonight توسط استارتاپی فرانسوی در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شد. این گجت پوشیدنی جدید با آموزش مغز شما می‌تواند به تجربه خوابی شیرین‌تر کمک کند.

فناوری های مرتبط با خواب، یکی از دسته‌های در حال رشد در خانه های هوشمند است. از تخت‌های ردیاب خواب تا بالشت‌ها و ردیاب‌های تناسب اندام و هر چیزی که بین آنها قرار می‌گیرد، سازندگان در تلاش هستند تا خواب شما را هوشمندتر کنند؛ قاعده‌ای که هدبند هوشمند Urgonight هم از آن مستثنی نیست. این هدبند که روی آن از بالشتک‌های کوچک نیز استفاده شده، توسط استارتاپی فرانسوی به نام “Urgo Group” طراحی شده است تا مغز شما برای خواب بهتر، آموزش ببیند.

این هدبند با اتصال به اپلیکیشن Urgonight کار می‌کند؛ جایی که مغز شما را در جهت توسعه الگوهای موج مغزی برای داشتن خوابی سالم‌تر آموزش خواهد داد. رویکرد درمانی Urgonight EEG (الکتروانسفالوگرام) به سه دوره 20 دقیقه‌ای در هر هفته نیاز دارد.

شما در اپلیکیشن مربوطه می‌توانید بازخورد عصبی روند درمانی را به صورت کاملا بصری مشاهده کنید. این بازخورد به شما کمک می‌کند که چگونه امواج مغزی را که می‌توانند روی خواب طبیعی شما تاثیر بگذارند، تولید کنید. تیم توسعه‌دهنده این گجت می‌گوید برای دستیابی به نتیجه پایدار، به سه ماه زمان نیاز است. متاسفانه، فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه یا قیمت در دست نیست.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :