گجت FaceNavi Smart Wand

با گجت FaceNavi Smart Wand نگران سلامت پوست خود نباشید

گجت FaceNavi Smart Wand که اخیرا در نمایشگاه CES 2019 توسط شرکت تولیدکننده لوازم آرایشی Olay معرفی شده است، با استفاده از فناوری روز می‌تواند چال‌های کوچک یا چروک‌های صورت را از بین ببرد.

فناوری، زیبایی است یا شاید زیبایی، فناوری باشد. به هر حال، هر نگاهی به این موضوع داشته باشید، هیچ‌کدام از آنها نمی‌توانند به تنهایی از پوست شما محافظت کنند. امروزه محصولات متنوعی را می‌توان برای محافظ از سلامت پوست در بازار پیدا کرد؛ اما حالا کمپانی تولیدکنده لوازم آرایشی Olay با حضور در رویداد فناوری سی ای اس 2019 و معرفی گجتی جدید به نام “FaceNavi Smart Wand”، مراقبت از پوست را آسان‌تر از قبل کرده و تلاش دارد هزینه‌ها را تا حد ممکن کاهش دهد.

Olay می‌گوید افرادی که پوست حساس یا بیمار دارند، ممکن است از طیف گسترده‌ای از محصولات در طول روز استفاده کنند. به عنوان مثال، این افراد ممکن است برای حفظ سلامت پوست کارهای مختلفی همچون پاک کردن آرایش، مالش صورت، استفاده از تونر، سرم، مرطوب‌کننده، ماسک و مواردی از این دست را انجام دهند. این فرآیندی گران‌قیمت و هزینه‌بر است که آمریکایی‌ها با گجت هوشمند جدید خود در تلاشند آن را بین ببرندو

سازندگان می‌گویند این دستگاه به واسطه «تکنولوژی الکترومغناطیسی» به کاربران اجازه می‌دهد «فواید محصولات مراقبت از پوست را بهبود بخشیده و آنها را شخصی‌سازی کنند.» به بیان دیگر، کاربران می‌توانند یک تنظیم مشخص را از طریق اپلیکیشن موبایلی Olay Skin Advisor انتخاب کرده و سپس از زمینه‌های قابل برنامه‌ریزی مختلف که هرکدام از آنها عناصر منحصربه‌فرد خود را دارند، برای حل ایرادات پوستی استفاده کنند.

در مثالی که مدیران در خلال CES 2019 ارائه کردند، یک محصول ممکن است نیکوتین آمید، پپتیدها و «عناصر تکمیل‌کننده طعم» را شامل شود. سپس از “Smart Wand” متناسب با چیزی که نیاز است بهبود یابد، برای وارد کردن عناصر آن ترکیب به پوست استفاده می‌شود. با این تفاسیر، اگر پوست شما چروک باشد، گجت Olay پپتیدها را تزریق خواهد کرد؛ در حالی که نیکوتین آمیدها بیشتر پر کردن حفره‌ها مفید هستند.

مسلما، این نخستین دستگاهی نیست که به کمک الکتریسیته تلاش می‌کند پوستی زیباتر و سلامت‌تر را برای شما به ارمغان آورد. در این میان، محصولاتی همچون پاک‌کننده صورت PMD به کمک برس‌های سیلیکونی از امواج صوتی برای از بین بردن آلودگی‌ها و کثیفی‌های صورت بهره می‌برند. علاوه بر این، در بخی از سالن‌ها نیز از دستگاه‌هایی مخصوص با توانایی القای شوک‌های الکتریکی برای جوان‌تر کردن پوست افراد استفاده می‌شود.

زمان عرضه گجت FaceNavi Smart Wand

هنوز قیمت و زمان عرضه گجت FaceNavi Smart Wand یا حتی میزان کارآمدی فناوری الکترومغناطیسی مورد استفاده در این وسیله مشخص نشده است. تنها چیزی که ما می‌دانیم، این است که فروش محصول جدید Olay از قاره آسیا آغاز و پس از آن در آمریکا عرضه می‌شود.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ما اصلا نگران نیستیم

  2. فقط ماسک های گیاهی و لاغیر

  3. اینا همه الکیه پوستی ک خراب باشه هی درست بشو نیس

  4. یه دکتر ایرانی هم هست توی لندن گجت های جالبی برای زیبایی درست کرده