ساندبارهای جدید TCL

ساندبارهای جدید TCL در CES 2019 معرفی شدند

شرکت تی سی ال در نمایشگاه CES 2019 دو ساندبار جدید را با نام‌های Alto 5 و Alto 7 برای سال 2019 معرفی کرد. ساندبارهای جدید TCL در بهار آینده عرضه می‌شوند و قیمت آن‌ها هنوز مشخص نیست.

شرکت تی سی ال پس از 12 ماه غیبت، دوباره به دنبال عرضه ساندبارهای جدید خود است. این شرکت در نمایشگاه سی ای اس 2019 از دو ساندبار جدید خود رونمایی کرد. ساندبار Alto 5 تی سی ال، مدل کوچک‌تری است که برای تلویزیون‌های 43 اینچی و بزرگتر عرضه می‌شود و ساندبار Alto 7 نیز برای تلویزیون های 55 اینچ به بالا عرضه خواهد شد.

ساندبارهای جدید TCL دارای حالت های صدای تخصصی و همچنین قابلیت پخش موسیقی از گوشی های هوشمند، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها هستند. هر یک از این دو ساندبار، یک نسخه پلاس هم دارند که به ساب ووفر بی سیم مجهز است.

قابلیت‌های ساندبارهای جدید TCL

تی سی ال Alto 5: بلوتوث و اپتیکال

تی سی ال +Alto 5: بلوتوث، اپتیکال و ساب ووفر بی سیم

تی سی ال Alto 7: بلوتوث، HDMI و اپتیکال

تی سی ال +Alto 7: بلوتوث، HDMI، اپیتکال و ساب ووفر بی سیم

با توجه به این که 12 ماه از زمان معرفی ساندبار هوشمند تی سی ال Roku می‌گذرد، این احتمال وجود داشت که TCL در این زمان ساندبار هوشمند خود با همکاری Roku را معرفی کند. یکی از نمایندگان شرکت Roku درباره عرضه ساندبار هوشمند تی اسی ال گفته بود ما واقعا به همکاری خود با TCL افتخار می‌کنیم، اما Roku قصد دارد بلندگوهای بی سیم تلویزیونی خود را به جای ساندبار هوشمند تی سی ال عرضه کند.

TCL در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین برندهای تلویزیون در ایالات متحده آمریکا است و باید ببینیم آیا می‌تواند در زمینه هدفون و ساندبار نیز به این موفقیت برسد یا خیر. ساندبارهای جدید TCL یعنی Alto 5 و Alto 7 در بهار 2019 عرضه می‌شوند و قیمت آن‌ها نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قابلیت های عالی داره