تلویزیون های هوشمند ال جی

تلویزیون های هوشمند ال جی از هوم کیت و ایرپلی 2 اپل پشتیبانی می‌کنند

پس از سامسونگ، ال جی نیز در CES 2019 از همکاری با اپل پرده برداشت. از این پس، تلویزیون های هوشمند ال جی که به سیستم عامل WebOS مجهز هستند از هوم کیت (HomeKit) و ایرپلی 2 (AirPlay 2) اپل پشتیبانی می‌کنند.

پس از انتشار خبر همکاری اپل با سامسونگ برای آوردن ویژگی‌های ایرپلی 2 (AirPlay 2) و سرویس آیتونز به تلویزیون های هوشمند این برند، حالا در جریان نمایشگاه سی ای اس 2019 اعلام شده که قابلیت‌های ایرپلی 2 و هوم کیت (HomeKit) به تلویزیون های هوشمند ال جی نیز خواهد آمد.

کدام تلویزیون های هوشمند ال جی به سرویس های اپل مجهز می‌شوند؟

کمپانی ال جی اعلام کرد جدیدترین مجموعه‌های تلویزیون این برند که به سیستم عامل هوشمند وب او اس (WebOS) مجهز هستند از جمله تلویزیون‌های OLED منعطف، اولدهای جدید و حتی مدل‌های LED معمولی از قابلیت ایرپلی 2 و هوم کیت پشتیبانی می‌کنند. متاسفانه برنامه آیتونز (iTunes) برای تلویزیون های هوشمند ال جی وجود نخواهد داشت، در حالی که این سرویس به تازگی به تلویزیون های جدید سامسونگ آمده است.

به این ترتیب شما می‌توانید محتوای موجود در دیوایس‌های آیفون و آیپد خود از جمله عکس‌ها، ویدیوها و موسیقی‌ها را در تلویزیون ال جی پخش کنید. پشتیبانی از HomeKit نیز می‌تواند برای کنترل دستگاه‌های هوشمندتان از طریق صفحه تلویزیون کاربرد داشته باشد. کمپانی اپل تلاش می‌کند تا اکوسیستم خود را گسترده‌تر کند و قطعا اگر بخواهد در این فضا موفق باشد به کمک کمپانی‌های بزرگی چون ال جی و سامسونگ نیاز دارد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تصویرش چرا اینجوریه