رونمایی از پدفون تکامل یافته ایسوس در MWC 2012

قرار است شرکت ASUS در کنگره جهانی موبایل MWC، به‌طور رسمی از محصول منحصربه‌فرد و مبتکرانه خود به نام پدفون پرده‌برداری کند. این محصول ترکیبی است ازیک اسمارت فون با سیستم عامل اندروید ۴.۰ و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای انویدیا تگرا ۳ و یک تبلت ۱۰.۱ که تصویر تلفن هوشمند را در اندازه بزرگتری به نمایش در می‌آورد. البته نمونه اولیه این وسیله قبلا در نمایشگاه Computex 2011 به نمایش در آمد ولی مشخصات و نحوه کار آن فاش نشد. در ادامه به بیان برخی از ویژگی‌های این گجت استثنایی می‌پردازیم.
ایسوس زمان زیادی را صرف ساخت این وسیله کرده است ولی خوشبختانه می‌توانیم حاصل این کار را در روز 27 فوریه در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC) نظاره‌گر باشیم.
Padfone در واقع نوعی خاص از داک‌های چند منظوره به‌شمار می‌رود که تلاش دارد با استفاده از قلب پردازشگر تلفن هوشمند، تصاویر بزرگتر را به همراه پورت‌‌های ورودی / خروجی متنوع‌تری به ارمغان آورد. وسیله‌ای که حتی می‌تواند به کمک باتری پر قدرت داخلی‌اش گوشی هوشمند خود را شارژ کند. ارتباط میان گوشی و قاب تبلت از طریق پورت های microHMDI و microUSB انجام می پذیرد و بدین ترتیب گوشی علاوه بر این که می تواند تصاویر خروجی خود را به صفحه نمایش بزرگتر ارسال نماید هنگام قرار گرفتن در داخل قاب تبلت نیز می تواند شارژ شود. در کل کاربر قادر خواهد بود بسته به نیاز خود از این وسیله به عنوان یک گوشی هوشمند و یا به عنوان تبلت استفاده نماید.


به نظر می رسد اندازه تبلت، ۱۰.۱ اینچ و اسمارت فون همراه آن نیز ۴.۳ اینچ باشد. شایعات حکایت از وجود پروسسور ۴ هسته ای انویدیا تگرا ۳ و سیستم عامل اندروید ۴.۰ در پدفون ASUS دارد . در نمونه اولیه‌ی به نمایش در آمده از پدفون، از سیستم عامل ساندویچ بستنی خبری نبود، به همین دلیل به‌نظر می رسد در شکل و شمایل ظاهری آن نیز باید تغییراتی به خصوص در جهت حذف کلیدهای سخت افزاری صورت گرفته باشد.
یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این وسیله، قابلیت اتصال به داک Asus Transfomer keyboard می‌باشد.

اگر قیمت گذاری این وسیله درست انجام شود مطمئنا Padfone با استقبال بی نظیری مواجه خواهد شد.

به نظر شما این محصول با این امکانات، باچه میانگین قیمتی می‌تواند آمار خیره کننده‌ای را در فروش از خود به‌جا گذارد؟ آیا این دستگاه همانی نیست که شما هم به ‌دنبالش بوده‌اید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*