Keylink معرفی شد : یک دسته کلید جالب و کارآمد از موتورولا

تا کنون چند بار برای شما اتفاق افتاده است که کلید های خود را گم کنید؟ یا حتی چند بار اتفاق افتاده است که تلفن خود را گم کرده باشید؟ موتورولا به تازگی یک جا کلیدی هوشمند معرفی کرده است که در مواقع گم کردن گوشی و یا کلید هایتان به کمکتان می آید. البته به شرطی که فقط یکی از آنها را گم کنید!

Motorola-Keylink-1به کمک این گجت ساده و کوچک که باتری قابل تعویض درون آن یک سال دوام می آورد، می توانید تنها با فشردن دکمه ای که روی آن قرار دارد، گوشی خود را تا شعاع 30 متری به صدا در بیاورید. علاوه بر این در زمان گم کردن این گجت کوچک نیز می توانید با گوشی خود آن را به همین شیوه پیدا کنید.

این ابزار کارآمد که 25 دلار قیمت دارد با اپلیکیشن Motorola Connect کار می کند. این اپلیکیشن هم اکنون در بازار اپلیکیشن های Google Play و App Store اپل قرار دارد.

اما این تنها قابلیت این گجت دوست داشتنی نیست. علاوه بر این می توانید به کمک این دستگاه قفل گوشی های Moto X 2014 و Moto G 2014 را باز کنید. البته این قابلیت Keylink با دیگر گوشی های اندروید 5 نیز کار می کند. شما درباره این جا کلیدی هوشمند چه فکر می کنید و تا چه حد فقدان آن را در زندگی احساس می کنید؟

منبع : gsmarena

Motorola Keylink phone and key finder goes official

Motorola Keylink phone and key finder goes official

Motorola took the wraps off the Keylink phone and key finder. As its name suggests, the little gadget will help users fund their phone or keys with a press of a button within up to 100 feet.

The Keylink attaches to user’s keychain. When paired with a smartphone, it allows users to find it within the supported range. The functionality works in the opposite way – you can track your keys from your phone too. The device’s built-in battery lasts up to a year as is easily replaced

Priced at $24.99, Motorola Keylink works with both Android and iOS devices. Users will simply need to download and install the Motorola Connect app, which is available in Google Play and the Apple App Store.

When set as a trusted device, Motorola Keylink removes the need to enter password on a Moto X (2014) and Moto G (2014). Android 5.0 Lollipop devices are also supported.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هاها ها
    من مشکلی با کلیدهام ندارم
    گوشیمو گم میکنم
    گوشیمو هم پیدا میکنم دنبال هندزفریش میگردم