خودتراش Heated Razor

خودتراش Heated Razor کمپانی ژیلت، اصلاح صورت را راحت‌تر می‌کند

خودتراش Heated Razor یکی از خلاقانه‌ترین محصولات کمپانی ژیلت (Gillette) است که در نمایشگاه CES 2019 در مقابل علاقه‌مندان قرار گرفت. ظاهرا در تیغ جدید ژیلت از یک مکانیزم حرارتی استفاده شده است.

تقریبا همه ما با ژیلت آشنا هستیم و اگر کسی از شما بپرسد که محصولات این شرکت چگونه می‌توانند کارآمدتر از قبل شوند، احتمالا پاسخ شما استفاده از تیغ‌های بیشتر خواهد بود؛ اما “GilletteLabs” به عنوان یکی از شاخه‌های شرکت محصولات مراقبت‌های بهداشتی آمریکایی “Gillette” با اضافه کردن گرما به خودتراش این شرکت، توجه همگان را به خود جلب کرده است. Heated Razor، یک خودتراش فلزی با نواری به رنگ طلایی است که در کمتر از 1 ثانیه گرم می‌شود و می‌تواند تجربه‌ای مشابه از اصلاح صورت با حوله‌های داغ را برای شما رقم بزند.

خودتراش Heated Razor

دمای این نوار به 110 درجه فارنهایت (43.3 درجه سلسیوس) می‌رسد و می‌تواند به خوبی کف، ژل یا فومی که برای اصلاح استفاده می‌کنید را بر روی پوست گرم کند. مطابق با تست‌های انجام‌شده توسط شرکت، خودتراش در این مکانیزم بسیار بیشتر از اینکه بخواهید آن را زیر آب داغ بگیرید، گرم خواهد شد. این طراحی بیش از آنکه کاربردی باشد، می‌تواند در دسته فناوری های لاکچری قرار گیرد زیرا گرما فقط باعث لذت‌بخش‌تر شدن اصلاح صورت می‌شود. کاربران می‌توانند از دو تنظیم دمایی مختلف -113 درجه فارنهایت (45 درجه سلسیوس) و 122 درجه فارنهایت (50 درجه سلسیوس)- برای اصلاح استفاده کنند. به علاوه، یک پایه شارژ مخصوص در نظر گرفته شده است که نمایانگر لوکس بودن خودتراش Heated Razor خواهد بود.

شما با پرداخت 160 دلار می‌توانید صاحب یکی از خودتراش‌های حرارتی پنج‌تیغه ژیلت شوید. البته فروش این محصول جدید هنوز آغاز نشده است و مدیران قصد دارند آن را به صورت آنلاین و همچنین از طریق دیگر فروشگاه‌ها روانه بازار کنند. خوشبختانه، ژیلت مشتریان خود را دارد و در پویشی که اکتبر سال گذشته برای فروش این خودتراش از طریق Indiegogo برگزار شد، سازندگان موفق شدند 492 درصد از سرمایه در نظر گرفته‌شده را دریافت کنند. تیم توسعه‌دهنده می‌گوید ساخت این خودتراش در حدود 24 ماه طول کشیده است؛ ولی Heated Razor از ماه آینده میلادی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

خودتراش Heated Razor

اما سوال واقعی این است: خودتراش Heated Razor تا چه اندازه می‌تواند تجربه‌ای مثل یک حوله داغ را برای کاربران رقم بزند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، نیاز به آزمایش آن است و متاسفانه، فعلا در رویداد فناوری لاس وگاس انجام آن امکان‌پذیر نیست!

گالری عکس خودتراش Heated Razor

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :