پژو 207 آی آپشنال

پژو 207 آی آپشنال و دنا پلاس با سقف شیشه‌ای در نمایشگاه خودرو معرفی شدند

پژو 207 آی آپشنال و دنا پلاس با سقف شیشه‌ای معرفی شدند. شرکت ایران خودرو در سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران واقع در شهر آفتاب، از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرده است.

نمایشگاه خودرو تهران 97 به صورت رسمی از روز سه‌شنبه 18 دی‌ماه 1397 در شهر آفتاب آغاز به کار کرد. گروه خودروسازی ایران خودرو در این رویداد از پژو 207 آی آپشنال و دنا پلاس با سقف شیشه‌ای به عنوان جدید‌ترین محصولات خود رونمایی کرد. خان کرمی، معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد پژو 207 آی آپشنال و دنا پلاس با سقف پانوراما یا شیشه‌ای در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود محصولات جدید ایران خودرو در نیمه اول سال 1398 به بازار عرضه شوند.

خان کرمی درباره تحویل ندادن خودروهای ثبت‌نامی مشتریان نیز عنوان کرد شرکت ایران خودرو سعی دارد با تامین منابع مالی تمامی خودروهایی که نیمه تکمیل هستند را کامل کرده و پس از تثبیت شرایط تولید با سرعت بالایی خودروهای مشتریان را به آن‌ها تحویل داده و میزان تاخیر در انجام تعهدات را کاهش دهد.

پژو 207 آی آپشنال

امکانات پژو 207 آی آپشنال

امروزه بسیاری از خودروهای لوکس از آپشن سقف پانوراما یا شیشه‌ای بهره می‌برند. سقف پانوراما برای سرنشینان این امکان را فراهم می‌کند که به بیرون از خودرو دید کاملی داشته باشند و با وجود این‌که شیشه‌ای هستند، اما جنس آن بسیار مقاوم است و در هنگام تصادف یا واژگونی خودرو از هر نوع صدمه‌ای به سرنشینان جلوگیری می‌کنند. از این رو شرکت ایران خودرو این ویژگی را در جدیدترین مدل 207 آی آپشنال قرار داده و آن را در نمایشگاه خودرو تهران به صورت رسمی معرفی کرد.

گفتنی است سقف شیشه‌ای یا پانوراما خودرو پژو 207 آی به صورت ثابت بوده و کاور برقی ندارد. از این رو سرنشینان باید به صورت دستی کاور آن را باز و بسته کنند که با توجه به ابعاد آن برای سرنشینان کار مشکلی به نظر می‌رسد. علاوه بر سقف شیشه‌ای، پژو 207 آی آپشنال به امکاناتی چون فرمان برقی با روکش چرم مصنوعی و آینه تاشو برقی مجهر است، اما سیستم کنترل پایداری ESP تاکنون در محصولاتی چون پژو 207 آی آپشنال و پژو 207 صندوق دار یا سایر خودروهای داخلی ایران خودرو نظیر دنا پلاس توربو وجود ندارد و انتظار می‌رفت با افزایش قیمت این خودروها این آپشن نیز برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شد.

پژو 207 آی آپشنال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خر که همون خره فقط جلش شده شیشه ای خاک بر خرروسازا