ماوس بدون تاخیر کورسیر

ماوس بدون تاخیر کورسیر در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد

نخستی ماوس بدون تاخیر کورسیر (Corsair) در نمایشگاه CES 2019 لاس وگاس معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت‌ها و قیمت مواس جدید کورسیر بیشتر آشنا شوید.

اگر به دنبال خرید یک ماوس بدون تاخیر و لگ هستید٬ دیگر مجبور به خرید از برند لاجیتک نیستید. کمپانی کورسیر از طرح مفهومی یک ماوس به نام Harpoon RGB Wireless در نمایشگاه CES 2019 لاس وگاس پرده برداشت. این ماوس اتصال بیسیم 2.4 گیگاهرتزی اسلیپ استریم را برای رهایی از سیم USB ارائه می‌کند که وعده می‌دهد تاخیر کمتر از 1 میلی‌ثانیه‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد. بنابراین اگر تیر شما دیر به هدف بخورد٬ باید مطمئن باشید که مشکل از تاخیر ماوس نبوده است. در اینجا همچنین یک کیت بلوتوثی نیز وجود دارد تا بتوانید در لپ تاپتان نوع اتصال ماوس بدون تاخیر کورسیر را خیلی زود تغییر دهید.

60 ساعت استفاده بیسیم مداوم از ماوس بدون تاخیر کورسیر

ماوس جدید کورسیر از فناوری «بدون لگ» استفاده می‌کند. شما می‌توانید یک سنسور اپتیکال 10 هزار ٬DPI شش دکمه‌ی قابل برنامه‌ریزی و همانطور که از نام Harpoon RGB Wireless پیداست٬ نورپردازی سفارشی‌سازی‌پذیر RGB را در اختیار داشته باشید. 60 ساعت بدون دردسر می‌توانید این ماوس را به صورت بیسیم استفاده کنید. خبر خوب اینکه ماوس بدون تاخیر کورسیر فقط 50 دلار قیمت دارد.

ماوس بدون تاخیر کورسیر

دو مدل از این ماوس وجود دارد که می‌توانید در صورت دلخواه٬ آن‌ها را خریداری کنید. مدل Ironclaw RGB (عکس بالا) دارای یک سنسور 18 هزار ٬DPI هفت دکمه‌ی قابل برنامه‌ریزی و نورپردازی RGB است؛ در حالی که مدل M65 Elite (عکس زیر) از یک سنسور به‌روزرسانی شده‌ی Corsair مشابه آنچه در M65 دیده‌ایم با وزن پایه سبک‌تر 100 گرمی و دکمه‌های بازطراحی شده در کناره‌های ماوس بهره می‌برد. هر دو دیوایس با قیمت مقرون به صرفه 60 دلاری به فروش خواهند رسید.

ماوس بدون تاخیر کورسیر

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه