خانواده گلکسی اس 10

شایعاتی درباره ظرفیت باتری گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد

شرکت سامسونگ در آینده نزدیک قصد دارد گوشی گلکسی اس 10 را معرفی کند. هم اکنون شایعاتی در رابطه با ظرفیت باتری گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس منتشرشده که نشان از برتری آن‌ها نسبت به نسل قبلی خود دارد.

ظرفیت باتری گوشی گلکسی اس 10 لایت (Galaxy S10 Lite) تا حدودی به صورت رسمی مورد تایید قرار گرفته است، اما اطلاعات چندانی در رابطه با دو مدل باقی‌مانده در دسترس نیست. بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط Ice Universe، سامسونگ می‌تواند از باتری‌های قدرتمندتری در مقایسه با گوشی گلکسی اس 9 پلاس (Galaxy S9 Plus) و گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) برای پرچمدار جدید خود استفاده کند. به نظر می‌رسد ما شاهد یک باتری 3500 میلی‌آمپر برای گوشی گلکسی اس 10 (Galaxy S10) با سایز 6.1 اینچ و همچنین باتری 4000 میلی‌آمپر برای گوشی گلکسی اس 10 پلاس با سایز 6.4 اینچ خواهیم بود.

باتری گلکسی اس 10

در حالی که میزان ظرفیت‌های اعلام‌شده شایعه هستند، اما می‌توانند حقیقت داشته باشند. گوشی گلکسی اس 10 پلاس از پرچمداران سامسونگ بوده که احتمالا دارای باتری 4000 میلی‌آمپری است، همچنین چیپست‌های اسنپدراگون و اگزینوس در قدرت و پایداری باتری Galaxy S10 موثر خواهند بود. سیستم عامل اندروید 9 پای (Android 9 Pie) دارای ترفندهایی است که می‌تواند باعث ارتقای عملکرد باتری شود و تاثیر قابل توجهی بر روی قدرت آن داشته باشد.

طبق معمول بهتر است اطلاعات منتشرشده را جدی نگیریم و در گوشه‌ای از ذهن خود حفظ کنیم. ما امیدواریم بتوانیم اطلاعاتی درباره میزان ظرفیت باتری گوشی‌های Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus را به صورت رسمی به دست آوریم، شاید از طریق همان فرآیند صدور تاییدیه که باعث مشخص شدن ظرفیت باتری گلکسی اس 10 لایت شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مگه قرار نبود 5000 تا باشه