اسپیکرهای وایرلس سونی

جدیدترین اسپیکرهای وایرلس سونی تجربه‌ای خاص از پخش موسیقی ارائه می‌کنند

سونی سه اسپیکر وایرلس جدید در نمایشگاه CES 2019 معرفی کرد. علاوه بر اسپیکرهای وایرلس سونی، شاهد یک اسپیکر فانوسی جدید نیز هستیم که در ترکیب با سه محصول دیگر، به خاص‌ترین شکل ممکن به پخش صوت می‌پردازد.

نمایشگاه CES محل رونمایی از محصولات تکنولوژیک و آینده‌نگرانه است. با این حال کاربران اغلب به شوق دیدن محصولات جدید یک سری دسته‌بندی خاص چشم به اخبار مربوط به این رویداد می‌دوزند. به عنوان نمونه می‌توان به محصولات صوتی مخصوصا هدفون‌ها و اسپیکرها اشاره کرد. سونی طی نمایشگاه CES 2019 تلاش کرد با معرفی چند اسپیکر وایرلس جدید، توجه کاربران را جلب کند.

جدیدترین اسپیکرهای وایرلس سونی تحت سری Extra Bass ارائه شده‌ و با اسپیکر فانوسی شکل خاص همین شرکت همراه خواهند شد. در ادامه به بررسی اسپیکرهای بی سیم جدید سونی می‌پردازیم.

اسپیکرهای وایرلس سونی در نمایشگاه CES 2019

سونی SRS-XB12، کوچک‌ترین محصول بین اسپیکرهای وایرلس جدید است. درایور تک‌گانه و رادیاتور منفعلی برای این اسپیکر ارائه شده که سبب افزایش بیس صدا می‌شود. با کنار هم قرار دادن تعدادی از آن‌ها، صدایی استریو در اختیار خواهید داشت. سونی SRS-XB12 به لطف پشتیبانی از استاندارد IP67 در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و با یک مرتبه شارژ کامل می‌تواند برای شانزده ساعت آهنگ پخش کند.

اسپیکرهای وایرلس سونی

Sony SRS-XB12

یکی دیگر از جدیدترین اسپیکرهای وایرلس سونی SRS-XB22 نام دارد که مدلی بزرگتر و توانمندتر از مدل پیشین محسوب می‌شود. در این محصول دو درایور 42 میلی‌متری و دو رادیاتور منفعل وجود دارد. این اسپیکر مخصوص مهمانی‌ها طراحی و ساخته شده است، چرا که می‌تواند با ریتم موزیک، به پخش نور بپردازد. امکان پخش افکت‌های صوتی مختلف از دیگر قابلیت‌های آن تلقی می‌شود. در سونی SRS-XB22، زمانی که حالت Extra Bass فعال شده است، اسپیکر ده ساعت با یک مرتبه شارژ کامل دوام خواهد آورد.

اسپیکرهای وایرلس سونی

Sony SRS-XB22

بین اسپیکرهای وایرلس سونی معرفی شده در نمایشگاه CES 2019، سونی SRS-XB32 بزرگترین مدل محسوب می‌شود. درون آن دو درایور 48 میلی‌متری و دو رادیاتور فعال قرار گرفته است. در سونی SRS-XB32 نیز از استاندارد IP67 پشتیبانی شده و به همان افکت‌های صوتی و تصویری مدل پیشین مجهز شده است. در بزرگترین مدل، حین فعال بودن حالت Extra Bass، حداکثر میزان دوام باتری به چهارده ساعت می‌رسد.

اسپیکرهای وایرلس سونی

Sony SRS-XB32

جدیدترین اسپیکر فانونی این شرکت ژاپنی سونی LSPX-S2 است. این گجت بیشتر شبیه به وسیله‌ای برای درکور منزل به نظر می‌رسد. در زمان روشن کردن آن، نور گرمی توسط ال ای دی درون وسیله با شدت 32 سطح روشنایی تابانده شده و می‌تواند ظاهر یک شمع سوسو زن و لرزان را تقلید کند. شیشه‌ی اسپیکر سونی LSPX-S2 بخشی از طراحی آکوستیک آن محسوب شده و صدا را در تمامی جهات پخش می‌کند.

به عنوان دیگر قابلیت‌های اسپیکر فانوسی سونی LSPX-S2 باید به پشتیبانی از اتصال بلوتوث، امکان همگام شدن با آن از طریق ان اف سی و پشتیبانی از اتصالات Wi-Fi اشاره کرد. میزان دوام باتری آن با یک مرتبه شارژ کامل هشت ساعت اعلام شده است، هر چند عمر باتری وسیله ارتباط معکوس و نزدیکی با میزان روشنایی فانوس درونش دارد. قیمت اسپیکرهای وایرلس سونی که در بالا معرفی شدند هنوز مشخص نیست، اما این اسپیکر فانوسی 700 دلار قیمت دارد. بهترین ایده، خریدی یکی از سه اسپیکر بی سیم بالا به همراه یک اسپیکر فانوسی است!

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. والا ما ک ندیدیم