لنوو یوگا C730

معرفی نسخه جدید لپ تاپ لنوو یوگا C730 با نمایشگر AMOLED

جدیدترین نسخه لپ تاپ لنوو یوگا سی 730 (Lenovo Yoga C730) معرفی شد. اصلی‌ترین ویژگی ورژن جدید لپ تاپ لنوو یوگا C730 استفاده از یک نمایشگر 15 اینچی AMOLED به جای یک صفحه نمایش ال سی دی است.

لنوو نمایشگاه CES 2019 را فرصت خوبی برای معرفی چند لپ تاپ جدید یافت. یکی از این محصولات، نسخه جدید لنوو یوگا C730 محسوب می‌شود. اولین ورژن این لپ تاپ تبدیل‌شونده و دارای بدنه‌ای با توانایی چرخش 360 درجه‌ای، در زمان معرفی توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد و حالا افزوده شدن نمایشگر AMOLED به آن سبب افزایش مجدد این جذابیت خواهد شد.

صفحه نمایش AMOLED جدیدترین نسخه لپ تاپ لنوو یوگا C730 دارای اندازه 15 اینچ بوده و طبق گفته‌های سازنده، قادر به نمایش 3.4 میلیون رنگ است. این ویژگی در مقایسه با صفحه نمایش ال سی دی نسخه پیشین، که کمتر 2 میلیون رنگ نمایش می‌داد، پیشرفتی قابل توجه محسوب می‌شود.

مشخصات فنی لنوو یوگا C730 2019

لنوو یوگا C730 از هشتمین نسل پردازنده اینتل قدرت گرفته و دارای 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع اس اس دی است. میزان حافظه اصلی از نوع دی‌دی‌آر 4 آن 16 گیگابایت  است. اسپیکرهای این لپ تاپ JBL بوده و حین گوش دادن به موسیقی با استفاده از هدفون می‌توان از صدای Dolby Atmos لذت برد. سازنده عمر باتری لنوو یوگا C730 را هشت ساعت اعلام کرد.

لنوو یوگا C730

این محصول به صورت پیش‌فرض همراه با ویندوز 10 هوم عرضه شده و از قابلیت‌های Windows Ink و Windows Hello پشتیبانی می‌کند. وجود اسکنر اثر انگشت، یک سیستم احراز هویت متفاوت در اختیار کاربر قرار خواهد داد. بدنه اصلی از آلومینیوم باکیفیت ساخته شده و تنها در رنگ خاکستری عرضه می‌شود.

مهمترین ایراد لنوو یوگا C730 را می‌توان وزن آن دانست. البته وزن 1.9 کیلوگرمی این وسیله با توجه به نمایشگر 15 اینچی آن کمی قابل توجیه است، اما در هر صورت برای افراد در پی حمل و نقل دائمی سیستم کامپیوتری خود، وسیله خوبی محسوب نمی‌شود. ایراد دیگر، عدم توانایی کارت گرافیک آنبورد لنوو یوگا C730 برای پردازش‌ محتواهای پیچیده است.

عرضه لنوو یوگا سی 730 از سه ماه دیگر آغاز شده و به قیمت 1650 دلار به فروش خواهد رسید. درون جعبه دستگاه، قلم Active Pen 2 نیز به صورت پیش‌فرض وجود دارد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. نمیاشگرش نمیدونم نور خورده توش اینجوریه یا کیفیتش جالب نیست

  2. کبوردش زیادی کوچیک نیست