نمایشگر هوشمند Mui

نمایشگر هوشمند Mui در داخل قطعه‌ای از چوب تعبیه شده است!

نمایشگر هوشمند Mui یکی از خلاقانه‌ترین گجت های خانگی معرفی‌شده در نمایشگاه CES 2019 است که در یک تکه چوب قرار گرفته و به شما اجازه می‌دهد سایر وسایل هوشمند را کنترل کنید.

یکی از چالش‌های پیش روی سازندگان در تولید گجت های خانگی هوشمند، ساخت چیزی است که به راحتی بتوان آن را در خانه‌های مردم جای داد. در همین راستا، کمپانی ژاپنی Mui محصولی متفاوت را تولید و در رویداد فناوری سی ای اس 2019 معرفی کرده است که شاید نمونه آن را ندیده باشید: یک نمایشگر نوری LED و لمسی که داخل یک قطعه چوب قرار گرفته است. این کمپانی، پروژه خود را اکتبر سال گذشته برای نخستین بار از طریق کیک استارتر معرفی کرد و بعد از رسیدن به اهداف تعیین‌شده، حالا محصول جدید آنها در لاس وگاس در مقابل چشمان علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بر اساس دموی محدودی که سازندگان موفق شدند در این نمایشگاه نشان دهند، ظاهرا ما با محصولی واقعا خلاقانه روبه‌رو هستیم. نمایشگر هوشمند Mui می‌تواند اطلاعاتی مختصر از دستگاه‌های مختلفی همچون ترموسات، چراغ‌ها و اسپیکر Sonos One را در اختیارتان قرار دهد. کاربران با لمس صفحه و کشیدن انگشت خود به طرفین، با دایره‌هایی مواجه می‌شوند که هرکدام از آنها انجام کارهای مختلفی مثل تنظیم دما، متوقف کردن موسیقی در حال پاخش یا خاموش و روشن کردن چراغ‌ها را از طریق رابط لمسی آن امکان‌پذیر می‌کنند.

ادغام نمایشگر هوشمند Mui با دستیار گوگل اسیستنت

از آنجایی که این گجت در واقع یک «نمایشگر هوشمند» نیز هست (نه مثل گوگل هوم هاب)، قادر است سایر اطلاعات مورد نیاز را هم نمایش دهد. سازندگان می‌گویند محصول جدید آنها اطلاعاتی همچون وضعیت آب و هوا، پیام‌ها، ساعت جهانی و مواردی از این دست را بدون هیچ مشکلی نمایش خواهد داد. هنگامی که از نمایشگر هوشمند Mui استفاده نمی‌کنید، این وسیله همانند یک تکه چوب ثابت خواهد بود؛ اما کافی‌ست به آن ضربه بزنید تا با روشن شدن صفحه، اطلاعات مورد نیاز شما نمایش داده شود. به این موارد باید وجود گوگل اسیستنت را هم اضافه کرد و اگر نمی‌خواهید این دستیار صوتی به دستورات شما با صدایی بلند پاسخ دهد، انتخاب حالت نمایش پاسخ‌های متنی هم امکان‌پذیر خواهد بود.

نمایشگر هوشمند Mui

نمایشگر هوشمند Mui قرار است از سپتامبر امسال در اختیار حامیان این پروژه در کیک استارتر قرار گیرد. گفتنی‌ست که هم‌اکنون کمپین آن برای جمع‌آوری سرمایه بسته شده و راه دیگری برای سفارش آن وجود ندارد. امیدواریم این موضوع در آینده نزدیک تغییر کند زیرا وسیله جدید Mui یکی از خلاقانه‌ترین محصولات برای قرار دادن گجت های خانگی در کنار سایر وسایل است.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بعد پول خدا تومن میگیرن ازمردم