معاینه فنی

کدام خودروها بیشترین مردودی را در معاینه فنی دارند؟

مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سراسر کشور عنوان کرد سه خودرو داخلی بیشترین مردودی را در معاینه‌های فنی در ردیف خودروهای سبک دارند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

سعید قیصر، مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سراسر کشور عنوان کرد حدود 150 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین به سامانه یکپارچه سیمفا متصل شده‌اند، اما سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وظیفه نظارت بر این مراکز را بر عهده دارد. همچنین برای این‌که برای خودروهای سنگین گواهی معاینه فنی صادر شود، ابتدا باید اطلاعات این خودروها در سامانه سیمفا ثبت شود و پس از اینکه کد تایید سیمفا دریافت شد، برای آن‌ها گواهی صادر می‌شود. وی در ادامه افزود سعی داریم برای جلوگیری از تخلف در تست‌های معاینه فنی، اطلاعات ارسالی از دستگاه‌های تست مراکز معاینه‌های فنی به سامانه سیمفا را به صورت رمزگذاری شده انجام دهیم. با این اقدام، دستکاری فایل‌های نتایج تست خودروها کاهش پیدا می‌‌کند و درصددیم که این فرایند تا دو هفته آینده انجام شود.

مردودی معاینه فنی

3 خودرو داخلی بیشترین مردودی معاینه فنی را دارند

امروزه در شهرهای بزرگ به خصوص شهر تهران، آلودگی هوا به یک معضل بسیار جدی تبدیل شده است و برای کاهش آلودگی هوا اقدام‌های زیادی صورت می‌گیرد که برخورد با خودروهای فاقد معاینه و تست فنی یکی از این اقدام‌ها است. هرچند بسیاری از مردم با وجود جریمه‌های سنگین نیز بدون داشتن گواهی معاینه‌های فنی در سطح شهر تردد می‌کند، اما در بین آن‌ها خودروهایی وجود دارد که به راحتی در تست‌ها مردود می‌شوند. بر این اساس، خودرو پیکان بیشترین مردودی را دارد و پس از آن نیسان و پراید در ردیف دوم و سوم لیست بیشترین مردودی‌ها قرار می‌گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قابل انتظار بود

  2. اینکه معلوم بود خودروی داخلی از همه نابود تره