تیزر سامسونگ گلکسی S10

جدیدترین تیزر سامسونگ گلکسی S10 به یک ویژگی مهم آن اشاره دارد

تیزر جدید سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) کمتر از دو ماه مانده به معرفی رسمی آن منتشر شد. همانند دو سال گذشته، مجهز شدن به نمایشگری زیبا جزو اصلی‌ترین ویژگی‌های محصولات سری S سال 2019 محسوب می‌شود.

با توجه به این که زمان رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، ماه میلادی پیش رو اعلام شده است، سازنده از هم‌اکنون خود را برای تبلیغات آماده می‌کند. در جدیدترین تیزر سامسونگ گلکسی S10 به یکی از ویژگی‌های مهمی که کاربران از محصولات این خانواده انتظار دارند اشاره شده است.

مهم‌ترین چیزی که در این تیزر سامسونگ گلکسی S10 چشم‌نوازی می‌کند، نسبت نمایشگر به بدنه فوق‌العاده گوشی های درون آن است. این ویژگی به لطف نمایشگر جدید شرکت با نام Infinity-O حاصل شده است. عبارت O در این اسم به وجود حفره‌ای روی صفحه نمایش به منظور قرارگیری دوربین سلفی اشاره دارد. گلکسی اس 10 را باید نخستین پرچمدار مجهز به Infinity-O خطاب کنیم.

طی سال 2017 و 2018 نیز نمایشگر Infinity Display محصولات دو خانواده گلکسی S8 و S9 جزو کلیدی‌ترین ویژگی‌های آن‌ها محسوب می‌شد و این اتفاق در پرچمداران سال 2019 نیز تکرار می‌شود، به طوری که داشتن نمایشگری باکیفیت و دارای حداقل حاشیه ممکن در اطراف خود، جزو کلیدی‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به شمار خواهد آمد.

جدیدترین تیزر سامسونگ گلکسی S10

تیزر سامسونگ گلکسی S10

ابعاد نمایشگرهای محصولات سال جاری نیز در مقایسه با قبل بهبود پیدا کرده است، به طوری که جانشین‌های گلکسی اس 9 دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی و گلکسی اس 9 پلاس مجهز به نمایشگر 6.2 اینچی، به ترتیب دارای پنلی 6.1 اینچی و 6.4 اینچی خواهند بود. امسال یک مدل ارزان قیمت نیز همزمان با دو مدل دیگر مجهز به نمایشگری 5.8 اینچی رونمایی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. برتر مطلق دنیای تکنولوژی

  2. بدون حاشیه بودنش