طراحی گلکسی اس 10

سامسونگ به طور اتفاقی سبک طراحی گلکسی اس 10 را لو داد

سامسونگ چندی پیش مقاله‌ای درباره رابط کاربری جدید خود با نام One UI منتشر کرد. این شرکت طی انتشار مقاله نام برده، سبک طراحی سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) را نیز لو داد.

سامسونگ طی انتشار مقاله‌ای جدید در وبلاگ خود، به تشریح ویژگی‌ها و نحوه کار کرده با رابط کاربری جدید مبتنی بر اندروید خود یعنی One UI پرداخت. این جدیدترین رابط کاربری سامسونگ تلقی شده و جایگزین رابط پیشین یعنی سامسونگ اکسپرینس شده است.

یک کاربر تیزبین ردیت بعد از انتشار این مقاله متوجه شد درون یکی از عکس‌های مطلب، گوشی هوشمندی مجهز به حفره روی نمایشگر وجود دارد. اینجا مشخص شد در کنار منتشر شدن اطلاعاتی درباره رابط One UI، سبک طراحی گلکسی اس 10 نیز لو رفته است!

سبک طراحی گلکسی اس 10

طراحی گلکسی اس 10

سامسونگ خیلی زود تصویر این گوشی را با عکس دیگری تعویض کرد. در تصویر جدید (برای رد گم کردن) یک گوشی با حاشیه‌های بیشتر اطراف نمایشگر و فاقد حفره روی صفحه نمایش وجود دارد!

طراحی گلکسی اس 10

البته این مقاله درباره ویژگی‌های نرم افزاری بوده و ظاهر گوشی مورد استفاده درونش چندان اهمیت ندارد، چرا که اکنون تعداد قابل توجهی از محصولات سامسونگ به رابط One UI مجهز شده‌اند. اما زمانی که سامسونگ تصویر پیشین را با عکسی جدید جایگزین کرد، همه را به شک انداخت.

سامسونگ گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 لایت (اس 10 ای) تا کمتر از دو ماه دیگر رونمایی می‌شوند. یکی از ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد این سه گوشی، قرارگیری یک حفره درست روی نمایشگر به منظور قرار دادن دوربین سلفی است. به این ترتیب بدون نیاز به استفاده از ناچ، امکان کاهش بیشتر حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش فراهم می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سه ماه پیشم همین بود این اسمش لو دادن نیست قطعی کردنشه

  2. فوق العاده س…یه گوشی سوپر اسمارت فوق حرفه ایه فوق لوکس