BBM Meetings اپلیکیشن جدید بلک بری برای برقراری ویدئو کنفرانس با موبایل

شرکت بلک بری به تازگی اپلیکشن جدیدی را به نام BBM Meetings معرفی کرده است که به شما اجازه تشکیل جلسات ویدیویی یا همان ویدیو کنفرانس با 25 شرکت کننده در یک زمان را می دهد.
BBM-Meetings-1این برنامه در حال حاضر برای گوشی های بلک بری و گوشی های اندرویدی در BlackBerry World و Google Play در دسترس است. همچنین  کاربران مک و ویندوز نیز می توانند این برنامه را دانلود کنند. صفحه BBM اینطور می گوید که  نسخه iOS  هم در راه است و به زودی در اپل استور در دسترس خواهد بود.
این شرکت در حال حاضر یک نسخه آزمایشی رایگان را به مدت سی روز در اختیار کاربران قرار می دهد، اما بعد از آن هر میزبان در هر ماه 13.75 دلار باید پرداخت کند. همچنین این شرکت در وب سایت خود نوشته: “مشترکین می توانند صورتحساب خود را به شکل سالانه پرداخت کنند”

 همچنین عنوان شده است BBM Meetings فقط یک برنامه همکاری و تشکل جلسات شبیه به اپلیکیشن های دیگر نیست، در واقع یک راه جدید برای کار دقیق تر و سازنده تر، با استفاده از هر دستگاه اندرویدی، آیفون، گوشی های هوشمند بلک بری و کامپیوترهایی با سیستم عامل ویندوز و مک است”
BBM-Meetings-2 این شرکت کانادایی همچنین لیستی از برخی ملزومات برای نصب و اجرای  این برنامه را ذکر کرده است. بر این اساس کاربران سیستم عامل بلک بری از نسخه 10.2.1 به بالا، کاربران آی او اس از نسخه 7  به بالا و اندرویدی ها از نسخه 4 به بالا می توانند از پیام رسان جدید بلک بری استفاده کنند. همچنین برای استفاده از نسخه دسکتاپ نیز به سیستم عامل MAC نسخه 10.6.8 یا بالاتر و یا ویندوز XP SP3 یا بالاتر نیاز است.

این اپلیکیشن ترکیبی از تجربه بهینه سازی شده برای کاربران تلفن همراه است که اجازه می دهد به سمت یک برنامه ریزی حرفه ای پیش بروند، به راحتی در جلسات شرکت کنند و یا میزبان این جلسات باشند. با ویژگی های پیشرفته ای که در دیگر برنامه ها و راه حل های مشابه برای برقراری جلسات گروهی در مقایسه با هزینه های آنها، یافت نمی شود.
با BBM Meetings کاربران می توانند از قسمت چت BBM، چت های گروهی و یا قسمت تماس صوتی BBM فقط با کلیک روی یک دکمه به قسمت جلسات زنده بروند. بلک بری تاکید می کند این اپلیکیشن در اصل برای موبایل ساخته شده و اجازه ارائه سخنرانی، به اشتراک گذاری یک فایل و یا سند، و یا حاشیه نویسی از طریق موبایل را به کاربران خود می دهد.

منبع : thenextweb

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*