لینک بار اندرویدی JBL

لینک بار اندرویدی JBL تا فصل بهار عرضه خواهد شد

لینک بار اندرویدی JBL سال گذشته در رویداد Google I/O 2018 معرفی شد و سر و صدای زیادی به راه انداخت، اما عرضه آن با دیرکرد مواجه شد. تا اینکه جی‌ بی ال در لاس وگاس اعلام کرد این لینک بار در فصل بهار راهی بازار خواهد شد.

لینک بار اندرویدی JBL سال گذشته معرفی و حتی پیش فروش شد. انتظار می‌رفت فروش این اسپیکر از پاییر 2018 آغاز شود، اما تا پایان 2018 نیز خبری از آن نبود و جی بی ال همچنان موفق به عرضه رسمی آن نشده است. حال جی‌بی‌ال لینک بار خود را به نمایشگاه CES 2019 آورده و جزئیات جدیدی از زمان عرضه آن اعلام کرده است.

به گفته JBL این لینک بار اندرویدی (که در اصل نوعی ساندبار است) در بهار 2019 و با قیمت 399.95 دلار عرضه خواهد شد. کاربران همچنین می‌توانند با پرداخت مبلغ اضافی 299.95 دلار، ساب ووفر آن را نیز خریداری کنند. ساب ووفر جدید جی بی ال نیز در همان بهار 2019 عرضه خواهد شد.

لینک بار اندرویدی JBL

ناگفته نماند لینک بار اندرویدی JBL یک اندروید باکس دارای دستیار صوتی گوگل برای کنترل دستگاه‌های اینترنت اشیا است. این لینک بار همچنین دارای یک کروم کست داخلی است که با اتصال به آن می‌توان مستقیما اقدام به پخش موزیک و فیلم از روی گوشی کرد.

این دستگاه همچنین به یک کلید خصوصی مجهز است که با استفاده از آن میتوان مواقعی که به میکروفون و صحبت با دستیار گوگل نیازی نیست، آن را خاموش کرد.

لینک بار اندرویدی JBL لینک بار اندرویدی JBL دارای 3 ورودی HDMI و یک خروجی HDMI ARC است. کاربران همچنین می‌توانند با فرمان صوتی بین دستگاه‌های مختلفی که به آن متصل هستند سوئیچ کنند.

گرچه بروز دیرکرد در عرضه این ساندبار مهیج JBL کمی ناامید کننده است، اما این گجت آنقدر جذاب است که ارزش صبر کردن را دارد. با این حال برای بررسی دقیق و قضاوت لینک بار JBL باید اندکی بیشتر و تا زمان عرضه رسمی آن صبر کنیم.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من نفهمیدم اصلا چی هست