pH پوست

با My Skin به راحتی pH پوست خود را محاسبه کنید

برای محاسبه pH پوست از این پس نیازی به انجام آزمایش‌های گران‌قیمت و زمان‌بر نخواهد بود. با استفاده از My Skin Track pH که در همکاری با L’Oreal ساخته شده است، می‌توان طی چند دقیقه سطح pH پوست را محاسبه کرد.

همکاری جان راجرز (John Rogers) به عنوان یک متخصص شناخته شده در دنیای گجت‌های پوشیدنی با یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی، L’Oreal، منجر به تولد سنسوری کاملا متفاوت شد. نام این محصول My Skin Track pH بوده و یک سنسور پوشیدنی تلقی می‌شود که حتی در مقایسه با یک چسب زخم ساده نیز ابعاد کوچکتری دارد. با استفاده از این گجت، که به همراه یک اپلیکیشن موبایل عرضه می‌شود، می‌توانید با محاسبه pH پوست از میزان رطوبت آن اطلاع پیدا کرده و سلامتش را حفظ کنید.

pH پوست

pH پوست سالم می‌بایست بین 4.5 تا 5.5 باشد تا بلکه خواص اسیدی ضروری آن حفظ شود. در صورت بیشتر یا کمتر بودن pH پوست از محدوده یاد شده، بسته به میزان آن، مشکلاتی پدید خواهد آمد. بر اساس گفته‌های سازنده My Skin Track pH، در صورت نامناسب بودن سطح pH، التهاب‌های پوستی همچون خشکی، اگزما و درماتیت آتوپیک پدید خواهند آمد.

کنترل سریع و آسوده pH پوست

بعد از خرید My Skin Track pH، کافی است آن را به بازوی خود چسبانده و حدود پانزده دقیقه منتظر بمانید تا این گجت بسیار کوچک، میزان اسیدی بودن پوستتان را اعلام کند. از آنجایی که تعامل با سنسور از طریق اپلیکیشن موبایل فراهم می‌شود، کار با آن راحت و لذت‌بخش خواهد بود. پیشتر نیز ابزارهای مشابهی همچون Way در سال 2015 به منظور کنترل pH پوست عرضه شد، اما استفاده از هیچ کدام به اندازه My Skin Track pH راحت نبود. مشکل دیگر ابزارهای پیشین، اندازه آن‌ها محسوب می‌شد.

pH پوست

بعد از گذشت پانزده دقیقه، کاربر می‌بایست اپلیکیشن موبایل مخصوص را باز کرده و درون آن از استیکر سنسور یک عکس بگیرد.  این نرم افزار بر اساس الگوریتم‌های تعریف شده اقدام به تفسیر داده‌ها همچون رنگ پوست در زمان آزمایش کرده و در نهایت تصویری به منظور نمایش میزان سلامت پوست ارائه می‌کند.

pH پوست

به طور کاملا طبیعی، بسته به این که نتیجه آزمایش و میزان pH پوست چقدر بوده است، خرید یکی از محصولات L’Oreal یا La Roche-Posay به کاربر پیشنهاد خواهد شد! خوشبختانه بلافاصله بعد از معرفی این محصول در نمایشگاه CES 2019، امکان خرید آن برای کاربران فراهم شد. اکنون می‌توان با مراجعه به فروشگاه Apple، سنسور My Skin Track pH را با قیمت 60 دلار خریداری کرد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. پوستم مگه پی اچ داره

  2. ای بچه بازیه چیه