با مانیتور و لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید 15 ادونسد آشنا شوید (گجت تی وی)

لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید 15 ادونسد (Razer Blade 15 Advanced) و مانیتور مخصوص بازی رپتور (Razer Raptor) از جذاب‌ترین‌های CES 2019 بودند. به همین بهانه، در یک ویدیوی اختصاصی نگاهی نزدیک به این محصولات خوش‌ساخت خواهیم داشت.

ریزر از جمله بزرگترین تولیدکنندگان محصولات مخصوص بازی بوده و با حضور در نمایشگاه فناوری لاس وگاس و معرفی Blade 15 Advanced و Raptor نشان داد که هم‌چنان از شرکت‌های پیشرو در این حوزه است. از نظر ظاهری، تفاوت چندانی میان لپ تاپ پیش رو و نسل اول آن وجود ندارد و کاربران حالا می‌توانند این کامپیوتر قدرتمند را به همراه نسل جدید کارت‌های گرافیک انویدیا خریداری کنند. در سوی دیگر، مانیتور مخصوص بازی رپتور با کیفیت ساخت بالا و حاشیه‌های فوق‌العاده پایین، احتمالا توجه هر گیمری را به خود جلب خواهد کرد.

ریزر بلید 15 ادونسد از پردازنده نسل هشتمی Core i7-8750H اینتل قدرت می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌های مختلف این لپ تاپ را با کارت‌های گرافیک RTX 2070 ،RTX 2060 و RTX 2080 خریداری کنند. به علاوه، نسخه پایه با نمایشگر 144 هرتز، 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت پایه 2 هزار و 299 دلار به فروش خواهد رسید.

«رپتور» نام نمایشگر مخصوص بازی جدید ریزر است که با طراحی فوق‌العاده کم‌حاشیه، تجربه‌ای بی‌نظیر از انجام بازی‌ها را برای کاربران رقم می‌زند. صفحه نمایش 27 اینچی IPS با وضوح 1440×2560، نرخ بازخوانی 144 هرتز به همراه FreeSync و شدت روشنایی 420 نیت از مهم‌ترین مشخصه‌های نمایشگر گیمینگ ریزر Raptor هستند. کاربران همچنین می‌توانند یک پورت HDMI 2.0، یک پورت DisplayPort 1.4، یک پورت USB Type-C و دو پورت USB 3.0 را بر روی آن پیدا کنند.

ریزر رپتور

اما این محصولات تا چه اندازه می‌توانند در بازار موفق باشند؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد:

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. با قیمت پایه 2 هزار و 299 دلار به فروش خواهد رسید.
    اصلاح شه

  2. بابا به ما نمیخوره این