اچ تی سی وایو پرو آی

هدست اچ تی سی وایو پرو آی آینده واقعیت مجازی را متحول می‌کند (گجت تی وی)

هدست VR اچ تی سی وایو پرو آی (HTC Vive Pro Eye) جدیدترین محصول تایوانی‌ها بود که در CES 2019 شاهد رونمایی آن بودیم. این هدست می‌تواند آینده واقعیت مجازی را با قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود متحول کند!

شاید این روزها عملکرد اچ تی سی در بازار تلفن های هوشمند چندان مناسب نباشد، ولی این کمپانی محبوب و قدیمی عملکرد خوبی در توسعه محصولات مبتنی بر واقعیت مجازی دارد. جدیدترین دستاورد اچ تی سی نیز چیزی نیست جز Vive Pro Eye؛ هدستی که طراحی آن تفاوت چندانی با Vive Pro ندارد. در حقیقت، اگر از رنگ آبی قاب هدست خبر نداشته باشید، احتمالا تشخیص این مدل‌ها از یکدیگر برای شما بسیار دشوار خواهد بود. اگر پیش‌تر از هدست های مستقل استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم گام به گام وارد دنیای واقعیت مجازی شوید زیرا با محصول جدید اچ تی سی، همه‌چیز واقعی‌تر و زیباتر بوده و با تجربه آن، دیگر هیچ چیزی برای شما واقعی نخواهد بود.

اچ تی سی وایو پرو آی

به منظور ارتقای سطح تجربه کاربران از کار کردن با این هدست، اچ تی سی برای ردیابی چشمان شما با Tobii همکاری داشته است. علاوه بر این، سازندگان از تکنولوژی جدیدی به نام “foveated rendering” بهره برده‌اند. این تکنیک به دستگاه اجازه می‌دهد تا همانند چشم انسان عمل کرده و در عین واضح بودن مرکز سوژه، سایر بخش‌ها را با کمی بلور ببینید.

این فناوری نه‌تنها تجربه‌ای واقعی‌تر را برای کاربران رقم می‌زند، بلکه سازندگان می‌توانند روی گرافیک بخشی که در کانون توجه کاربر است، تمرکز بیشتری داشته باشند. در حقیقت، همین فناوری است که اچ تی سی وایو پرو ای را به محصولی متفاوت می‌کند.

هنوز قیمت در نظر گرفته شده برای هدست واقعیت مجازی اچ تی سی Vive Pro Eye مشخص نشده است، ولی سازندگان از عرضه آن در ربع سوم سال 2019 خبر داده‌اند. در پایان، از شما دعوت به تماشای این ویدیو می‌کنیم.

نگاه نزدیک به اچ تی سی وایو پرو آی

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فلسفه این وقاعیت مجازی رو برای من توضیح بدید

  2. مغز بچه های مردمو با چیا پر میکنن واقعیت مجازی
    اخه مجازی مگه واقعیت داره

  3. این که داشت ور شکست میشد