لنوو تینک پد X1 کربن

با لپ تاپ های لنوو تینک پد X1 کربن و X1 یوگا بیشتر آشنا شوید (گجت تی وی)

مدل 2019 لنوو تینک پد X1 کربن و X1 یوگا از جمله لپ تاپ های بسیار خوبی هستند که در رویداد فناوری CES 2019 معرفی شدند. در ادامه، قصد داریم در یک ویدیوی اختصاصی نگاهی نزدیک به ویژگی‌های اصلی این لپ تاپ ها داشته باشیم.

لنوو از جمله پرکارترین شرکت‌ها در نمایشگاه تکنولوژی لاس وگاس بود و از چندین لپ تاپ گیمینگ و غیر گیمینگ پرده برداشت. تینک پد X1 کربن و تینک پد X1 یوگا از همین محصولات هستند که در سی ای اس 2019 با سخت افزاری قوی و امکانات فراوان معرفی شدند.

لنوو تینک پد X1 یوگا

Lenovo ThinkPad X1 Yoga

بسیاری از مشخصه‌های این محصولات جدید در مقایسه با نسل قبلی تغییر کرده است. به عنوان مثال، لنوو تینک پد X1 کربن حالا با بدنه‌ای باریک‌تر و آخرین نسل از پردازنده‌های سری Core شرکت اینتل به‌روز شده و با صدای Dolby Atmos و نمایشگر 4K LCD که شدت روشنایی آن به 500 نیت می‌رسد، قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد. این نمایشگر باکیفیت و پشتیبانی از صدای Dolby Atmos در تینک پد X1 یوگا نیز وجود دارد. در گذشته، همواره سازندگان تفاوت‌های بسیاری را برای X1 Yoga و X1 Carbon در نظر می‌گرفتند؛ ولی امسال بدنه آلومینیومی X1 Yoga که به کمک CNC ساخته شده، به سازندگان اجازه داده است تا ضمن کاهش اندازه این دستگاه، آن را به دنیای فیبر کربنی X1 Carbon نزدیک کنند. در صورت تمایل به آشنایی با لیست کامل مشخصات فنی لپ تاپ های جدید لنوو، مقاله قبلی ما، شما را کمک خواهد کرد.

لنوو تینک پد X1 کربن

Lenovo ThinkPad X1 Carbon

لنوو تینک پد X1 کربن قرار است از تابستان امسال با قیمت پایه 1709 دلار عرضه شود. تینک پد X1 یوگا نیز 1929 دلار قیمت خواهد داشت. در ادامه، از شما دعوت می‌کنیم تا خود را مهمان این بخش از گجت تی وی کنید.

نگاه نزدیک به لنوو تینک پد X1 کربن و X1 یوگا

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه