تویوتا کمری 2018

تویوتا کمری 2018 پرفروش ترین خودروی میان سایز جهان شد

تویوتا کمری 2018 (Toyota Camry) بار دیگر به عنوان پرفروش ترین خودروی میان سایز جهان شناخته شد. این خودرو ژاپنی بالاتر از فولکس‌ واگن لاویدای و هوندا آکورد در بازارهای جهانی یکه‌تازی می‌کند.

تویوتا کمری 2018 نسبت به مدل‌های قبلی خود از طراحی متمایزی بهره می‌برد که در نگاه اول به آن متوجه این تغییر خواهید شد. تویوتا کمری 2018 به موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری مجهز است که قدرتی معادل 301 اسب بخار و گشتاور 362 نیوتن‌متر تولید می‌کند و به همین دلیل از موتور 4 سیلندر هیوندای سوناتا قوی‌تر است. این خودرو از موتور بسیار نرمی بهره می‌برد و حداکثر قدرت و گشتاور آن نیز در دور موتور بالا در دسترس است.

تویوتا کمری 2018 هندلینگ بسیار خوبی را ارائه می‌دهد که در کنار سکوت آرامش‌بخش کابین به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو به شمار می‌روند و در سفر‌های طولانی لذت‌بخش خواهد بود. این خودرو به دوربین پارک 360 درجه‌ای، پایش نقاط کور، هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج خودرو از خط، صندلی‌های گرم‌شونده، سیستم تهویه اتوماتیک دو ناحیه‌ای و سیستم صوتی JBL با کیفیت صدای خوب مجهز است.

تویوتا کمری 2018

تویوتا کمری 2018 ؛‌ مثل همیشه پرفروش

در سال 2018 کلاس خودروهای میان سایز فروش 5.92 میلیون دستگاهی را تجربه کرده‌اند که نسبت به سال 2017 افت 3.3 را نشان می‌دهد. خودروهای این کلاس بیشتر در کشورهای چین، آمریکا و کانادا فروخته شده‌اند. خودرو تویوتا کمری 2018 یک بار دیگر توانست در صدر لیست پرفروش ترین خودروهای میان سایز جهان قرار بگیرد و پس از آن فولکس‌ واگن لاویدای در جایگاه دوم و هوندا آکورد در جایگاه سوم قرار دارند.

گفتنی است برند فولکس‌ واگن در سال گذشته با فروش 1.63 میلیون دستگاه جایگاه نخست پرفروش ترین شرکت‌ها را به خود اختصاص داد و شرکت‌های نیسان و تویوتا در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. رتبه چهارم را نیز شرکت بیوک با فروش 728 هزار و 239 دستگاه در اختیار دارد و هوندا، مرسدس بنز، بی ام و، آئودی، اشکودا و هیوندای در رتبه‌های بعدی دیده می‌شوند.