بهترین گجت پوشیدنی در CES 2019

بهترین گجت پوشیدنی در CES 2019 لاس وگاس

عنوان بهترین گجت پوشیدنی در CES 2019 به ساعت هوشمند Move ECG که توسط شرکت Withings ساخته شده است، تعلق گرفت. در ادامه اطلاعات بیشتری از این گجت پوشیدنی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

شرکت فرانسوی Withings که در زمینه فناوری‌های جدید فعالیت دارد، با این ساعت هیبریدی توانست عنوان بهترین گجت پوشیدنی در CES 2019 را به دست آورد.

شرکت Withings در نمایشگاه CES 2019 از ساعت هوشمند جدید خود با قابلیت اندازه‌گیری الکتروکاردیوگرام رونمایی کرد، این ساعت می‌تواند مشکلات احتمالی را تشخیص دهد و گزارش را برای پزشک ارسال کند. یکی از قابلیت‌های بهترین گجت پوشیدنی در CES 2019 را می‌توان تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی یا ضربان نامنظم قلب دانست.

بهترین گجت پوشیدنی در CES 2019

ساعت هوشمند جدید شرکت فرانسوی Withings همچنین می‌تواند سرعت، فاصله، ارتفاع را در کنار ردیابی خودکار پیاده‌روی، دوندگی، شنا و دوچرخه سواری تشخیص دهد. ساعت هوشمند Move ECG در عمق 50 متری آب از خود مقاومت نشان می‌دهد و توانایی ردیابی خواب و تنظیم هشدارهای بدون صدا را دارد. این ساعت هوشمند با صفحه نمایش مشکی و سفید در کنار بندهایی از رنگ‌های مختلف عرضه خواهد شد.

بهترین گجت پوشیدنی در CES 2019

آن چیست: ساعت هوشمند Move ECG می‌تواند بر روی فعالیت شما نظارت کند و همچنین اندازه‌گیری الکتروکاردیوگرام را انجام دهد.

سازنده آن کیست: شرکت Withings سازنده ساعت هوشمند بوده و به دلیل مقیاس، دستگاه فشار خون و ساعت‌های هوشمند خود شناخته شده است.

چرا آن بهترین است: علت برتری این ساعت هوشمند را می‌توان اندازه‌گیری الکتروکاردیوگرام، تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی و ارسال گزارش به پزشک دانست، دو ویژگی متفاوت که حتی در سری چهارم ساعت هوشمند اپل مشاهده نشده است. ساعت هوشمند اپل دارای قیمت 399 دلار بوده و این در حالی‌ست که ساعت هوشمند Move ECG از قیمت 130 دلار برخودار است. به لطف هیبریدی بودن ساعت هوشمند شرکت Withings، باتری آن توانایی ماندگاری تا 12 ماه را دارد، اما سری چهارم ساعت هوشمند اپل با صفحه نمایش لمسی می‌تواند تا 18 ساعت ماندگاری داشته باشد.

زمان عرضه: بهترین گجت پوشیدنی در CES 2019 را می‌توان از سه ماهه دوم سال جاری میلادی و از وب سایت شرکت فرانسوی Withings با قیمت 130 دلار خریداری کرد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. موببایل مگه جزو پوشیدنیه