کورال وان

با بهترین ربات CES 2019 آشنا شوید

امسال ربات های کوچک و بزرگ بسیاری در نمایشگاه محصولات الکترونیک لاس وگاس حاضر بودند؛ اما شاید بتوان کورال وان (Coral One) را بهترین ربات CES 2019 معرفی کرد.

این ربات می‌تواند مانند یک جاروبرقی اما بدون دخالت انسان، وظیفه نظافت کف خانه را بر عهده بگیرد و برای این کار، به سنسورهایی متکی است که موانع را تشخیص داده و با ترسیم یک نقشه از محیط، مسیر حرکت را تعیین می‌کنند. برخلاف بسیاری از محصولات مشابه، کورال وان یک جاروی شارژی جداشونده هم دارد که با آن می‌توانید به صورت دستی، سطوح بلند یا قسمت‌های غیر قابل دسترس برای ربات را تمیز کنید.

شاید این جاروی رباتیک و مکنده دستی درونش، به اندازه‌ی یک ربات رقصنده یا ربات‌هایی که قادر به انجام بازی سنگ، کاغذ، قیچی و تنیس روی میز هستند جذابیت نداشته باشد؛ اما کارایی آن در زندگی روزمره به مراتب بیشتر است. البته این بهترین ربات CES 2019 یک نقطه ضعف بزرگ هم دارد و آن چیزی نیست جز قیمت گزاف آن!

علاقه‌مندانی که مایل به خرید کورال وان هستند، می‌بایست بهای 599 دلاری آن را بپردازند و این در حالی است که با نصف این مبلغ هم می‌توان یک جاروبرقی رباتیک را برای نظافت خانگی تهیه کرد.

بهترین ربات CES 2019

نام: کورال وان (یک ربات نظافتچی مکنده)

سازنده: شرکت کورال

دلیل برتری: به رغم حضور ربات هایی پیشرفته با امکانات فراوان در این نمایشگاه، اما کارایی هیچکدام در زندگی روزمره به پای کورال وان نمی‌رسد.

قابل تهیه از: وبسایت coralrobots

قیمت: 599 دلار امریکا

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خبابم تاثیری نداره

  2. زندگی رباتیک چقدر کسل کننده س