بهترین لوازم جانبی ماشین در نمایشگاه CES 2019

عنوان بهترین لوازم جانبی ماشین در نمایشگاه CES 2019 به دستگاه CarWink با داشتن قابلیت ارسال هشدار متنی و تصویری برای رانندگان خودروهای در حال حرکت پشت سر تعلق گرفت. در ادامه اطلاعات بیشتری از نحوه عملکرد دستگاه را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

برقراری ارتباط با خودرویی که در عقب شما حرکت می‌کند، کار سخت و دشواری‌ست، دستگاه CarWink که توسط Innovart ساخته شده است، به رانندگان وسایل نقلیه اجازه می‌دهد تا بتوانند با خودروهای عقب از طریق متن و انیمیشن ارتباط برقرار کنند. این دستگاه به عنوان بهترین لوازم جانبی ماشین در نمایشگاه CES 2019 معرفی شده است.

رانندگان وسایل نقلیه با نصب کردن دستگاه در شیشه عقب و با استفاده از دستورات صوتی، می‌توانند پیام‌ها و انیمیشن‌های پیش فرض را نمایش دهند. در صورتی که شما در یک تقاطع به منظور عبور عابر پیاده توقف کرده‌اید و یک ماشین در پشت شما قرار دارد، تنها کافی‌ست از دستور «تقاطع، عابر پیاده» استفاده کنید، دستگاه پس از آن یک تصویر از جاده و عبور عابر پیاده را با متن PED Xing نمایش خواهد داد.

بد نیست بدانید که برخی پیام‌ها و انیمیشن‌های پیش فرض، مفید نیستند؛ اگر شما از دستور «CarWink, Party Time» استفاده کنید، ناگهان دستگاه اقدام به نمایش انیمیشن دایناسور با یک کلاه که در حال تکان دادن پرچم است، خواهد کرد، اما اگر شما از نور چراغ بالای ماشین عقب رنج می‌برید، این دستگاه می‌تواند بسیار موثر باشد و مشکل را حل کند.

بهترین لوازم جانبی ماشین

به نظر می‌رسد که بهترین لوازم جانبی ماشین در نمایشگاه CES 2019 بیش از حد گران است (199 دلار برای تحویل فوری و 169 دلار برای پیش فروش با یک جدول زمانی نامشخص)، اما این تکنولوژی می‌تواند برای تمام رانندگان مفید باشد.

بهترین لوازم جانبی ماشین در نمایشگاه CES 2019

آن چیست: دستگاه ارتباطی دیجیتال CarWink

سازنده آن کیست: Innovart

چرا آن بهترین است: داشتن طراحی ساده و جدید بودن ایده آن در حل مشکلات رایج رانندگان را می‌توان از مهم‌ترین دلایل کسب عنوان بهترین لوازم جانبی ماشین در نمایشگاه CES 2019 دانست.

زمان عرضه: این محصول در سایت شرکت Innovart برای خرید در دسترس قرار دارد. همانطور که در قسمت قبل هم گفته شد، قیمت آن 199 دلار برای تحویل فوری و 169 دلار برای پیش فروش با جدول زمانی تحویل نامشخص تعیین شده است.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ما تو خود ماشینه موندیم