سال 2019 منتظر گوشی های کامپکت سونی نباشید

لغو تولید گوشی های کامپکت سونی از سال 2019!

بر اساس مصاحبه‌ی یکی از مدیران سونی٬ احتمالا گوشی های کامپکت سونی اکسپریا دیگر به تولید نرسند. بنابراین ما باید تنها منتظر نسخه اصلی اکسپریا ایکس زد 4 در نمایشگاه MWC 2019 باشیم.

در دنیایی که گوشی‌هایی با نمایشگرهای بزرگ متداول هستند٬ درصد کمی از خریداران هستند که به دنبال صفحات کوچک‌تر یا به طور کلی گوشی‌های کوچکی هستند که از مشخصات فنی پرچمداران بهره‌مند باشند. گوشی های کامپکت سونی جزو این دسته محصولات هستند٬ اما گزارش‌های جدید می‌گوید گوشی ساز ژاپنی شاید امسال از تولیدشان دست بکشد.

به گزارش ٬ITHome دون مسا٬ یکی از مدیران شرکت سونی در مصاحبه‌ای گفته است که آن‌ها در حال بازسازی کسب و کار خود هستند که شامل رهبری و کلیه‌ی فعالیت‌های تجاری سونی نیز می‌شود. مسا در ارتباط با گوشی های کامپکت سونی عنوان کرده که آن‌ها برای مدت طولانی اقدام به عرضه این خانواده زده‌اند. اندازه‌های مختلف لازم است٬ اما مردم حالا نمایشگر بیشتری را برای مشاهده‌ی محتوا نیاز دارند. این کلمات می‌تواند نشانه‌هایی از افول خانواده Compact گوشی‌های سونی اکسپریا باشد.

سال 2019 منتظر گوشی های کامپکت سونی نباشید

این مقام مسئول تایید کرده است که سونی یک دیوایس جدید را با خود به نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا خواهد برد. انتظار می‌رود این مدل٬ اکسپریا ایکس زد 4 باشد و دیگر خبری از معرفی مدل کامپکت آن نخواهد بود. در حالی که شاید عدم تولید این گوشی از سوی سونی برای برخی از کاربران ناگوار باشد٬ اما به خاطر داشته باشید که این شرکت مدل ایکس زد 3 کامپکت را نیز عرضه نکرده است.

در هر صورت گفته می‌شود اکسپریا XZ4 به یک نمایشگر قد بلند با نسبت ابعاد 21:9 مجهز باشد. همچنین ما شنیده‌ایم که سه دوربین بر روی قاب پشتی این گوشی جای خواهند گرفت.